خبرهای داغ:
امام‌جمعه کرمانشاه با بیان این‌که نباید اقتصاد کشور را به تحریم‌ها گره زد از دولت درخواست کرد تا سفره‌های مردم را به حد معقولی برساند و رونق را به آن برگرداند.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۶۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های نماز جمعه روز ۳۰ مهرماه شهر کرمانشاه افزود: ما یک کشور ثروتمند و توانمند هستیم و لازم است که به داشته‌های خود تکیه کنیم.

او عنوان کرد: مشکلات متعددی از جمله بیکاری جوانان، موانع ازدواج و نداشتن مسکن در کشور و استان کرمانشاه وجود دارد که لازم است با جدیت برای حل آن‌ها تلاش شود و البته رییس‌جمهوری به‌دنبال حل این مشکلات است که همه ما نیز باید او را کمک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین با اشاره به هفته وحدت گفت: این نام‌گذاری از ابتکارات امام راحل بود زیرا یک‌ونیم میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد که وحدت و انسجام آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

آیت‌الله علما همچنین با اشاره به چهارم آبان‌ماه سالروز افشاگری امام‌خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب کاپیتولاسیون یعنی آمریکایی‌ها هر جنایت و خیانتی در ایران می‌کردند، هیچ نهاد و مرجع ایرانی حق پیگیری و دخالت نداشت و این یعنی اسارت محض.

به گفته‌ او آمریکایی‌ها حتی ماهانه ۳۰۰ هزار تومان پول از محمد رضاشاه به‌عنوان حق توحش ایرانیان می‌گرفتند به این معنی که ایرانی‌ها وحشی هستند و آمریکایی‌ها باید بر آن‌ها مدیریت و نظارت کنند.

امام‌جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به اول آبان سالروز شهادت آیت‌الله حاج مصطفی فرزند امام راحل گفت: شهادت ایشان در سال ۱۳۵۶ باعث ترقی و پیروزی انقلاب اسلامی شد و شاید به‌همین دلیل بود که امام راحل درگذشت فرزندش را از الطاف خفیه الهی دانست.

ارسال نظرات