فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای شمالغرب برقرار است، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در مرز‌های استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۹۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

امـــنیت کامل در مرزهای شـــمالغرب برقــرار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار سیدشاهین اسمعیلی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: همزمان با هفته نیروی انتظامی جشن برخوردار شدن تمامی نواحی و پاسگاه‌های مرزی استان از نعمت برق برخوردار می‌شود و در حال حاضر تمامی نواحی و پاسگاه‌های مرزی ازنعمت برق برخوردار شدند.

 وی با اشاره به اینکه 70 درصد پاسگاه‌ها و نواحی مرزی از گاز شهری برخوردار هستند افزود: تمهیدات لازم برای گازدار شدن بقیه نواحی و پاسگاه‌ها نیز در حال انجام است.

اسمعیلی افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی 90 برنامه در استان برگزار می‌شود که دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و نشست با مرزنشینان از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی با حمایت کارکنان مرزبانی بسته‌های معشیتی به ارزش 100 میلیون تومان در بین نیازمندان روستا‌های مرزی توزیع می‌شود و حمایت از مرزداران نیز اولویت اساسی است.

 فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: استان اردبیل یکی از امن‌ترین استان‌های کشور هست و در حال حاضر هیچ مشکلی در مرز‌های استان وجود ندارد.

اسمعیلی افزود: مستندی از مرز استان با نام رفیق و عطش در رسانه ملی آماده شده ‌و همزمان با هفته نیروی انتظامی پخش خواهد شد.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران امنیت است این امنیت در سایه خون شهدا دلاورمردی‌های مرزبانان و مرزداران به وجود آمده است و ما قدردان این امنیت هستیم.

 فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: روز به روز بر اقتدار و عظمت کشورمان افزوده می‌شود و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ کشورمان داشته باشد و شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند و امنیت پایدار است.

ارسال نظرات