خبرهای داغ:
یادداشتی به قلم سردار به بهانه بازگشت رزمندگان افتخارآفرین تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از مناطق مرزی شمالغرب کشور؛
دل بی قرار و شهادت شهدای تیپ ۸۲ سپاه قزوین، حجتی شد بر اعتقاد راسخ و انگیزه نافذ ما که باید راهشان را پر قدرت تر از گذشته طی نمائیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۳۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

بسمه تعالی
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در گذشته و حال منشاءخدمات برجسته و شایان تحسین بوده است. انشاءالله در آینده نیز با رشد و تکامل در همین جهت خواهد درخشید. یاد فر ماندهان خدوم قبلی این قرارگاه را گرامی می دارم و از شما مسئولان کنونی آن تشکر و تقدیر می کنم همیشه موفق باشید انشاء الله (فر ماند هی معظم کل قوا حضرت آ یت الله العظمی امام خامنه ای )

وقتی سخن از مجاهدان فی سبیل الله به میان می آید به تعبیر بلند و عرفانی امام روشن ضمیرمان قلم قاصر است و می شکند.در ژرفای نگاه عارفانه امام مجاهدان چنین آمده است که؛ «در نزد موحدین و سالکین طریقت سخن از اجر و پاداش دنیوی اسائه ادب به منزلت ومقام آنان است و دنیا با همه زرق و برق ها و اعتبارش به مراتب کوچکتر از آن است که بخواهد پاداش و ترفیع مجاهدان فی سبیل الله گرددو مجاهد فی سبیل الله بزرگتر از آن است که گوهر زیبای عمل خود رابه عیار زخارف دنیا محک زند ».

مرزهای غربی کشور ایران اسلامی، مرزهای جغرافیایی محض نیست، قلل مرتفع آن سرزمین، نشانه های عزت و اقتدار ملتی قهرمان پرور است که برای آرمان های بلند خویش پهنایی به وسعت جغرافیای انقلاب اسلامی خمینی سترک را می طلبد.

آری از سرزمین و مجاهدان فی سبیل اللهی سخن می گوییم که قرار دل رزمندگان راه خدا در کالبد قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) تجلی یافته است. رزمندگان گمنامی که مشق عشق بازی رااز معلم فهیم و بصیر این مدرسه بزرگ دیار کردستان که نام پرآوازه اش با لقب مسیح کردستان بر حافظه مردم خوب این دیار حک شده است -آموخته اند و صفحه زرینی از رشادت های خود را در کتاب عاشورائیان خلق نموده اند و نامدارانی همچون سرلشگر شهید محمد برو جردی، سردار شهید ناصر کاظمی، کاوه قهرمان، سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی، سردار خوبی ها نورعلی شوشتری سلسه نورانی فرزندان معنوی روح خدا ،ره یافته گان آن دیار ازلی به آسمان پرستاره شهدا می باشند.

قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) به عنوان نقش آفرین بی بدیل برقرار کننده امنیت پایدار در شمال غرب کشور بارها مورد تمجید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است و این احساس رضایت در نشان مدال فتح به فرمانده قهرمان نیروی زمینی سپاه پاسداران سردار پاکپور تفسیر می شود.

فرماندهی محترم تیپ دلاور 82حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه و الشریف) رزمندگان تیپ دلاور 82 صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه و الشریف)در رکاب فرماندهان میدانی خویش در تحت هدایت و فرماندهی شما و مردم خوب آن دیارـ به تعبیر مقام معظم رهبری که به سرزمین مجاهدت های خاموش نام گرفته است ـ حماسه آفریده اند و عروج آسمانی فرمانده دلاور و قهرمان شهیدمان، سردار شهید جعفر خانی عزیز گواه این دلبستگی و هم پایی ما برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و مردم خطه قهرمان خیز شمال غرب می باشد. رزمندگان امروزتیپ ،هم رزمانی هستند که توفیق حضور دو سال سه ماه در ماموریت شمال غرب را با خدمت به مردم بومی آنجا، شرکت در عملیاتهای انسداد وکنترل مرزها و حضور در پایگاه های زمستانه را جزو افتخارات و تجربه گران سنگ نظامی در پرونده خویش دارند و ثابت نموده اند که پیروان حقیقی شهیدان والا مقام خویش خواهند بود.

تقدیم ستارگان نورانی شهیدان(حسن حسین پور، امیر حسین علیخانی) ماجرای همان ستاره های دنباله دار عشق هستند که سالیان بعد از جنگ برای رسیدن به معشوق و دوستان شهیدشان لحظه شماری می کردند و عاشورایشان در کربلای شمال غرب کلید زمان را از زمین ربودند و چشمان ما را در فراق خودشان همچنان به آسمان ازلی نگه داشته اند، دل بی قرار آنها حجتی شد بر اعتقاد راسخ و انگیزه نافذ ما که باید راهشان را پر قدرت تراز گذشته طی نمائیم و برای طی این مسیر آماده تر از دیروز به نظاره فردا نشسته ایم.

رزمندگان تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) حلاوت شهادت مجاهد خستگی ناپذیر و اسطوره جنگ های نامنظم سردار جعفرخانی و ۲ گل سرخ دیار قزوین و نیروهای بومی دیار شمال غرب علقه ای است که دل های مالا مال از عشق ما را به شما و آرمان تان پیوند داده است.

سلام خالصانه خود و رزمندگان سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف)را به محضر فرمانده مخلص برادر عزیزمان جناب سرهنگ آقا مهرداد افروزی و همه مجاهدان و همرزمانمان که در فصل غربت و مظلومیت در اوج اقتدار از مرزهای جغرافیای و عقیدتی انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران حفاظت و صیانت نمودند تقدیم می نمائیم و لحظه لحظه تمنای عاجزانه از محضر کبریای حق مسئلت داریم که توفیق دوباره نصیب رزمندگان قزوین گردد که پا در رکاب لشکر خوبان خالصانه حضور پیداکنیم و برای دفعات مکرر خنده بر لبان رهبر و مقتدای عزیزمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بشکفد و بر این رضایت، رضایت امام عصر(عج) را دریافت کنیم ان شاالله....
خانواده های محترم رزمندگان تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) بلاشک در اجر مجاهدت همسرانتان شریک بی جایگزینی می باشید.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم که از صبر وحمایت زینبی شما خانواده های مکرم رزمندگان تقدیر و تشکر کنم ،سلام برادر کوچکتان را پذیرا باشید و برادرانه از خواهر هایم طلب بخشش دارم که خدمت گذار خوبی برای شما و همسران شما نبودم. ارادتم را به دسته گل های زندگیتان ابراز و سلامتی و موفقیت آنها را از خداوند بزرگ مسئلت دارم
برادران پیشکسوتم در تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) با کوله باری از تجربه و غم فراق دوستان شهیدتان دوباره به میدان رزم آمدید. امید، باور، پشت گرمی و اتصال عاشورای جبهه ها به نسل جوان دست آورد این حضور خالصانه شما بود که سرباز کوچکتان دست بوسی شما را افتخار خود می داند. عزت و سربلندیتان آرزوی ما است.


برادران بسیجیم در تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) گرچه به تک تک نام های شما دسترسی ندارم و قلبم میزبان مجاهدان فی سبیل الله است و خدمت، ارادت، دست بوسی شما آرزوی قلبیم می باشد.
برادران سرباز عزیزم در تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) سیمای شما را در پایگاه ها دیدم ،به همت و اراده شما غبطه خوردم. اندوخته جهادتان را به پدر و مادر مهربانتان تقدیم کنید. دعاگوی آنها هستم و دعایم کنید که روسفید به محضر ارباب حاضر شویم.

برادر کوچکتان سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی
فرمانده سپاه حضرت صا حب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف)

ارسال نظرات
پر بیننده ها