دیدار ریاست سازمان بسیج مداحان کشور با سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۴۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، ارجونی ریاست سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در این دیدار خاطرنشان کرد: با عنایت به بازدیدهای بعمل آمده از بسیج مداحان کرمانشاه، شاهد نگاه مثبت و تعامل و توجه فرمانده استان به مجموعه ستایشگری بودیم.

مسئول بسیج مداحان کشور افزود: جامعه ستایشگری خواهران می‌بایست تقویت و جهت ارتقاء مباحث کاری آنان به عمل آید.

ارجونی ادامه داد: برای ارتقاء روحیه جامعه ستایشگری شایسته است مداحان کم‌بضاعت شناسایی و به وضعیت معیشتی آنان توجه گردد.

یوسف ارجونی افزود: انشا الله سال 1401 سال تحول در حوزه فرهنگی با عنایت به میزبانی اجلاس پیرغلامان در استان کرمانشاه در سال جاری خواهد بود. بسیج مداحان حاضر به خدمت‌رسانی به مردم عزیز در کلیه عرصه‌ها است و همچنین در طرح اعتلای بسیج را که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دستور آن را صادر و تأکید بر اجرای آن را دارند در 6 ماهه دوم سال جاری عملیاتی خواهد شد.

در پایان ارجونی خاطرنشان کرد: از حیث تخصیص اعتبارات به بسیج مداحان شایسته است نگاهی در راستای بصیرت‌افزایی آحاد مردم شده و بودجه‌ای افزایشی تصویب شود.

سردار ریحانی در این دیدار با بیان اینکه جامعه ستایشگری، جامعه‌ای اثرگذار بر اعتقادات آحادمردم بوده و الگو سرمشقی برای آنهاست،

مداحان می‌بایست تبیین‌گری و بصیرت‌افزایی احکام و معارف دین و به‌تبع آن درس‌های عاشورا را در عرصه‌های مختلف، سیاسی اجتماعی و فرهنگی برای مردم به‌درستی بازگو کنند‌

فرمانده سپاه استان کرمانشاه: تقویت جامعه ستایشگری خواهران اثرگذاری آن در جامعه مردان و خانواده را به همراه دارد. جامعه ستایشگری می‌بایست از حیث مباحث علمی خود را ارتقاء داده که تأثیرگذاری مطلوب‌تری بر جامعه خواهد داشت.

ارسال نظرات