خبرهای داغ:
نذر مشق احسان با خرید بسته های فرهنگی و لوازم التحریر ایرانی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در شروع سال تحصیلی جدید - دختران جهادی حاج قاسم
کد خبر: ۹۳۸۰۰۵۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس کرونا می گذرد و در کنار همه ی اخبار و گزارش های تلخ وپیامد های ناگوار ناشی از شیوع کووید19 در سرتاسر جهان اعم از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سلامت،آموزش، رفاه و... که همه کشور ها و مردم جهان با آن دست و پنجه نرم میکنند، در گوشه گوشه ایران عزیز، از هر مسجد، از هر پایگاه بسیج، از هر گروه داوطلب برای کمک های جهادی و خلاصه از هر کسی که دستش می رسد، روزانه اخبار شیرین و دلگرم کننده به دستمان می رسد. نزدیک به دوسال تلاش بی وقفه هموطنان خیّر و دغدغه مند و شرکت در طرح های کمک مومنانه و شهید سلیمانی گره ای هرچند کوچک، اما به وسعت قلبهای مهربان را می گشاید .

به پاس این محبت و همدلی بنا داریم در این قسمت از صفحه اخبار بسیج جامعه زنان به اختصار و روزانه به این موضوع بپردازیم تا حس خوب این کمک های کوچک و مختصر اما خالصانه و ناب را به مخاطبانمان انتقال دهیم.

این سلسله گزارش ها که در کانال ها و گروه های موجود در شبکه های اجتماعی به اسم "مهربانو" در حال انتشار است با پویش #همراهتم_خواهرم شناخته شده است، اخبار کمک های مومنانه و جهادی کوچکترین پایگاه ها و شاید دورترین روستا ها را منتشر می کند.

 همراهتم خواهرم

تهیه و توزیع بسته های حمایتی -گروه جهادی زینب کبری(س)
مراغه - آذربایجان شرقی

 

 همراهتم خواهرم

طرح سفیران سلامت جهت ویزیت و تحویل داروی رایگان توسط پزشک به بیماران نیازمند-گروه جهادی زینبیون

حوزه نبوت (شرق ) اهواز_ استان خوزستان

 

 

 
 همراهتم خواهرم
نذر مشق احسان  با خرید بسته های فرهنگی و لوازم التحریر ایرانی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در شروع سالتحصیلی جدید - دختران جهادی حاج قاسم با مساعدت هیئت رزمندگان اسلام
بهار-استان همدان
 
 
 همراهتم خواهرم

پیشرف قابل توجه واکسیناسیون عمومی با همت جهادگران پایگاه بنت الهدی صدر در درمانگاه منطقه

تفت _استان یزد

 

 همراهتم خواهرم

تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار به مناسبت ایام پایانی ماه صفر- جهاد گران پایگاه حضرت معصومه (س)

سمیه_استان یزد

ارسال نظرات