خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

نظام اسلامی الگوی کامل برای اداره جوامع بشری است

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از اسلام ناب و الگوی کامل برای اداره جوامع بشری است انقلاب اسلامی در سال ۵۷ از سوی مردم انتخاب شد وچهار دهه برای تثبیت آن مقاومت و پایداری شده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۲۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی صبح چهار شنبه در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج خراسان شمالی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی که سرآغاز تحولات بزرگ و مؤثر در تاریخ بشریت محسوب می‌شود، نظام جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این نظام برآمده از اسلام ناب است و نظامی بوده که مبتنی بر نظام‌های غربی و شرقی نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد سال جاری، افزود: این نظام یک الگوی کامل از اسلام برای اداره جوامع بشری است که طی ۴ دهه گذشته با فداکاری مردم تثبیت شده است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی وارد گام دوم انقلاب شده است، گفت: در گام نخست وقتی به تدابیر مقام معظم رهبری عمل کردیم موفق شدیم و هرگاه به این مسائل عمل نکردیم، عقب افتادیم و نتوانستیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس سازمان بسیج ضمن تشریح مراحل تکامل انقلاب اسلامی، گفت: باید در گام دوم از مرحله دولت اسلامی به سرعت عبور کنیم و نظام مبتنی بر امام و امت را به دنیا عرضه کنیم.

وی افزود: با استقرار نظام اسلامی کشور‌های مسلمان باری دیگر به منزلت خود خواهند رسید و بشریت نجات می‌یابد.
 
نظام اسلامی الگوی کامل برای اداره جوامع بشری است/ ایجاد دولت اسلامی در گام دوم انقلاب رقم می‌خورد

سلیمانی در ادامه به تشریح ویژگی‌های دولت اسلامی پرداخت و نقش آفرینی مردم را مهم‌ترین رکن آن دانست و گفت: مردم باید در همه امور از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دخالت داشته باشند تا نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: بسیج همان مردم است، اما وظیفه دارد لوکوموتیو ملت باشد و یک حرکت عمومی منظم و هدفمند برنامه‌ریزی کند.

وی از نگارش سند اعتلا بسیج برای ده سال آینده خبر داد و افزود: این نخستین سند راهبردی در راستای گام دوم انقلاب است.

سلیمانی بیان داشت: هدف این سند تربیت جوانان و به‌کارگیری مردم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برای ایجاد حرکت عمومی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هر بسیجی باید با تشخیص اولویت‌ها در میدان، برنامه‌ریزی‌های خود را برای حل مشکلات مردم و جامعه تنظیم کند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۴ هزار پایگاه بسیج و وجود بیش از ۷۰ هزار مسجد در کشور، افزود: باید مسجد محور همه‌ی فعالیت‌ها باشد.

سلیمانی تاکید کرد: حل مشکلات مردم در مسائل اقتصادی، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی وظیفه بسیج است و نباید بسیج نسبت به این موارد بی تفاوت باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در انتها با اشاره به وضعیت نامطلوب انگلستان برای تأمین سوخت، گفت: انقلاب اسلامی ضربه محکمی به پیکره استکبار زد و طبیعی است که آن‌ها از تمام ظرفیت خود برای دشمنی علیه مردم استفاده کنند لذا با پول خود سعی بر ناامید کردن مردم دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها