از المان شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار، مسئول بسیج کارمندان استان و مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۹۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  از المان شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار، مسئول بسیج کارمندان استان و مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان  و جمعی از کارمندان و معاونین در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان رونمایی شد.

حجت الله پاداش جانشین فرمانده سپاه ثارالله درسازمان بسیج اقشار استان کرمان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهد ای ۸ سال دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت: مقام معظم رهبری  فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی خود یک مکتب بود  و امروز وظیفه همه ما است که این مکتب را به سراسر دنیا منتشر کنیم.

وی افزود: شهید سلیماتی پرورش یافته دو مکتب بود یکی مکتب امام  حسین (ع) که به عنوان مکتب عاشورایی  از آن یاد می کنیم و دیگری مکتب دفاع مقدس  که امروز ایشان را به شخصیتی تبدیل کرد که نه تنها ایرانی ها که همه دنیا به آن افتخار می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله درسازمان بسیج اقشار استان کرمان عنوان کرد: دشمنان داخلی و خارجی همیشه به دنبال ارزشهای دفاع مقدس،  انقلاب و ارزشهای عاشورایی ما بوده و هستند بنابراین باید فضایی که  هم اکنون در کشور ایجاد شده و اتفاق خوبی که با روی کار آمدن دولت مردمی، انقلابی و جهادی  رخ داده کمک کنیم که  این قطار انقلاب به ریل خود باز گردد.

پاداش  خاطر نشان کرد: ما هم در سپاه  به عنوان بازوی اجرایی در کنار سایر  دستگاه ها به کمک دولت  خواهیم رفت و از او حمایت می کنیم.

 
ارسال نظرات