تبریز- شرکت کلر پارس از شرکت های تحت پوشش شرکت سرمایه گزاری تامین اجتماعی (شستا) به عنوان شرکت برتر غرب و شمالغرب کشور در طرح رتبه بندی ایران تک انتخاب شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۱۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هفتمین دوره طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه شمالغرب و غرب کشور (ایران تک) با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

این دوره  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تبریز و به صورت حضوری، همچنین برخط برای مدیران ،علاقه مندان و صاحبان کسب و کارهایی که به واسطه کرونا و محدودیت های تردد  امکان مشارکت حضوری را نداشتند، برگزار شد.

براساس این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی، تاکنون شش دوره طرح رتبه‌بندی شرکت‌های برتر منطقه شمال‌غرب و غرب کشور را برگزار کرده بود که دوره هفتم نیز پیش از ظهرامروز در تبریز برگزار گردید.

در این مراسم باقرزاده، مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی استان به معرفی بیشتر طرح ایران تک پرداخت و گفت: هدف اصلی این طرح شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های استانی و منطقه‌ای و رتبه‌بندی آن ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد استانی، منطقه‌ای و ملی با هدف گسترش رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی و در نتیجه ایجاد بهبود در محیط کسب و کار می باشد.

ژائله؛ رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن وکشاورزی تبریز نیز از طرح ایران تک به عنوان مهمترین عرصه برای توان سنجی و محک شرکت ها و بنگاه های اقتصادی یاد کرده، افزود: علیرغم این همه فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه ، وجود چنین مراسمی نشان از پویایی و تلاش های هدفمند برای توسعه کسب وکار و رقابت های سالم اقتصادی دارد و و مشارکت چنین شرکت هایی برای منطقه، افتخار آمیز است.

 شرکت کنندگان در ۲۴ گروه صنعتی و در چهار شاخص کلی رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغالزایی و استفاده هوشمندانه از دارایی های شرکت ارزیابی شده اند که شاخص پنجم نیز، کیفیت خدمات و محصولات بوده که به شکل جداگانه‌ای محاسبه شده است.
  لوح تقدیر وتندیس ویژه ایران تک به ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلرپارس ، تقدیم گردید.

ارسال نظرات