فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کارکنان این وزارتخانه با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۳۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ علیرضا مسافر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: در این مراسم که به مدت یک هفته از سوی مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه  اجرا می‌شود در نخستین روز، ۳۱ شهریور کارکنان با همراهی اتوبوس شبیه‌سازی شده به تجهیزات رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در قالب اجرای تئاتر خیابانی با همراهی رژه موتوری با عنوان اقتدار بسیج عازم قطعه ۲۴ بهشت زهرا می‌شوند.

 او افزود: در ادامه گل‌آرایی، عطر‌افشانی و غبارروبی مزار ۲۰۰ شهید جنگ تحمیلی به ویژه شهیدان یاسری از شهدای منسوب به وزارتخانه از سوی بانوان همکار انجام می‌شود.

مسافر در ادامه تصریح کرد: روز ۳مهرماه نیز ۲۵۰ بسته معیشتی میان گروه‌های هدف (خانواده‌های نیازمند) توزیع می‌شود. همچنین در روز ۴ مهر نیز مراسم بزرگداشت اربعین با حضور همکاران همراه با پذیرایی انجام می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یادآور شد: در روز سه‌شنبه ۶ مهر نیز دیدار با ۵۰ خانواده مدافعان حرم در دستور کار قرار دارد و در پایان در آخرین روز این هفته دید و بازدیدی با همکاران آزاده و جانباز در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام می‌شود.

ارسال نظرات