خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استاندارد قزوین؛
سردار آتانی گفت: امروز دستان ما پر قدرت است و موشک‌هایمان دشمن را مورد هدف قرار داده و هر تهدیدی را به شکل شایسته ای پاسخ می‌گوئیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۳۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرگرد پاسدار فیضی مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان قزوین، سرهنگ پاسدار رستمعلی قنبرلو و سرهنگ پاسدار عبداله طاهری از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، مدیر کل، معاونین و پرسنل اداره کل استاندارد قزوین در سالن جلسات اداره کل استاندارد قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست که با هماهنگی سرگرد پاسدار امینی فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات برگزار شد، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین ضمن خیر مقدم به میهمانان و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان گفت: هفته دفاع مقدس در واقع بهانه‌ای است که ما بار دیگر ارزش‌ها و از جان گذشتگی ها را بررسی کنیم و به خاطر بسپاریم شهدا مایه عظمت این ملت هستند.

در ادامه سرهنگ پاسدار رستمعلی قنبرلو جانباز دفاع مقدس، با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه سازی مردم ایران در دفاع مقدس گفت: عزت و حقانیت انقلاب و جمهوری اسلامی با هیچ تلاشی از میان نمی‌رود و به یاری خداوند، هر گاه دشمنان تلاش کردند به جمهوری اسلامی صدمه ایی بزنند، ناخواسته در جهت منافع ما حرکت کردند و بر عزت و آبروی ایران افزوده شده است.

در آیین گرامیداشت هفته دفاع قدس سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده محترم سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است که بار دیگر تمام ایثارگری‌های، شجاعت‌ها و از خود گذشتگی‌های خلق شده توسط ملت شریف ایران را برای نسل جوان و نیز برای زنده ماندن در تاریخ بیان کنیم و جنبه عقلانی دفاع مقدس در جامعه را باید تبیین کنیم تا همه بدانند روند حضور و دفاع نه یک روند احساسی که یک روند منطقی و عقلانی بود.

وی گفت: رزمندگان ما ۱۱ ماه پیش از عملیات کربلای ۴، آموزش غواصی دیدند و اتفاقات بزرگ و استراتژیکی را رقم زدند.

سردار رفیعی آتانی افزود: آن روزها با دست خالی دشمنان را به بن بست رساندیم و امروز دستان ما پر قدرت است و موشک‌هایمان دشمن را مورد هدف قرار داده است و هر تهدیدی را به شکل شایسته ای پاسخ می‌گوئیم. امروز روز قدرت نمایی است و قطعا با وحدت ادامه خواهیم داد.

تقدیر سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از مدیر کل استاندارد قزوین

در حاشیه آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات اداره کل استاندارد استان قزوین برگزار شد، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن اهداء لوح سپاس به سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزوین و سایر ایثارگران اداره کل گفت: چنین نکوداشت هایی، تقدیر از زحمات و فداکاری عزیزانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردند. هرچند که این قدردانی ها، نمی تواند ذره ای از آن سختی ها را جبران نماید.

رفیعی آتانی افزود: تلاش برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای آن همانند یاد و خاطره سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارش است. چرا که اگر نهضت عاشورا نبود به یقین نهضت انقلاب اسلامی به این شکل ایجاد نمی‌شد.

در بخشی از لوح سپاس از سیروس صارمی فرزند شهید شیرمحمد صارمی آمده است: اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون صبر و پایداری شما خانواده معزز شهدا می باشد

تجلیل از فعالان نماز در استاندارد قزوین

گفتنی است در ادامه این مراسم از فعالان اقامه نماز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها