خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با امام جمعه قروین بمناسبت هفته دفاع مقدس؛

بیانیه گام دوم انقلاب، سرآغاز حرکت به سوی ظهور است

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز باید با همان گامی که در بیانه گام دوم انقلاب آمده بتوانیم گام های سازنده ای در جهت ظهور برداریم.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۰۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) جمعی از فرماندهان و معاونت های سپاه استان قزوین با آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام معبودی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و خادمان این حماسه بزرگ، بیان کرد: با مطالعه در قرآن کریم و تاریخ آنچه مشهود است این است که خداوند در برهه های مختلف، پیامبران را یاری کرده اما در دوران پیروزی انفلاب و ۸ سال دفاع مقدس این وعده الهی را با تمام وجود احساس کردیم و دیدیم.

وی گفت: اگر این امداد های الهی در کنار جانفشانی رزمندگان به ملت مظلوم ایران اسلامی نبود، امروز ما در این قله نبودیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز باید با همان گامی که در بیانه دوم آمده بتوانیم گام های سازنده ای در جهت ظهور برداریم. امروز هم به عنوان تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، آمادگی خود را اعلام می کنیم که همه ما سرباز رهبر انقلاب باشیم و بتوانم منویات مقام معظم رهبری را ادامه دهیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها