خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ یرلی گفت: رسانه ها پیشقراولان عرصه جنگ نرم هستند. جنگ نرم پیش زمینه جنگ سخت است و هدف همه ما کمک به تشکیل تمدن اسلامی است که منتج به ظهور می شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۱۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

سرهنگ ابراهیم یرلی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری مسئول بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین که با حضور اصحاب رسانه در سالن اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد بیان کرد: امروز در عرصه جنگ نرم با دشمن هستیم.‌ گام دوم انقلاب مسیری در تحقق ظهور است و در جنگ نرم دشمن به دنبال عدم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی گفت: رسانه ها پیشقراولان عرصه جنگ نرم هستند. جنگ نرم پیش زمینه جنگ سخت است و هدف همه ما کمک به تشکیل تمدن اسلامی است که منتج به ظهور می شود. لذا رسالت رسانه، رسالتی سنگین است و ما در کنار رسانه ها و با کمک رسانه ها می توانیم در تحقق بیانیه گام دوم و مأموریت های محوله موفق باشیم.

سرهنگ یرلی اظهار کرد: دشمن برای اینکه به هدف خود برسد و ظهور محقق نشود به دنبال کمرنگ کردن عاشورا و پیام عاشورا، ولایت فقیه و مهدویت است.

وی افزود: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و نیز برای زنده نگه داشتن عاشورا، حرکت فرهنگی بزرگ راهیان نور برگزار شد که نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا، حماسه رزمندگان دفاع مقدس، جریان شناسی دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها