به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ؛

دومین نمایشگاه جهادگران سلامت برپا شد

کد خبر: ۹۳۷۱۸۶۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ دومین نمایشگاه با عنوان جهادگران سلامت با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران بادو موضوع مدافعان سلامت واهدای عضو و دربخش ویژه آثار سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در نگارخانه گل نرگس در تاریخ پانزدهم شهریور ماه ساعت ۱۱ صبح افتتاح و آماده بازدید هنرمندان و هنردوستان از ساعت ۹ الی ۱۷ خواهد بود.

دراین نمایشگاه آثار هنرمندان دررشته های نقاشیسیاه قلم و رنگ روغن و خطاطی و نقاشی خط و آثار حجمی به نمایش گذاشته شده است.

تعداد آثاردریافتی حدود ۱۱۰ اثر به دبیرخانه واصل گردید که تعداد ۸۰ اثر از تهران و سایر شهرستانها پس از داوری اولیه به نگارخانه رسیده و برای علاقه مندان مهیا شده است.

لازم بذکر است از ۱۵ تا  ۲۵ شهریور پذیرای عزیزان خواهد بود.

تعداد ۳۷ اثر از آثار هنرمندان ۱۴ تا ۳۵ ساله با تکنیکهای مختلف ازقبیل رنگ روغن، آبرنگ، مدادرنگی، سیاهقلم، نقاشی‌خط و ...و تعداد ۶ اثر با تکنیک سیاهقلم با موضوع دفاع مقدس دو اثر با موضوع سردار دلها در این نمایشگاه شرکت داده شد.

بخش اهدای عضو

۵ اثر

تکنیک های مدادرنگی، سیاه قلم و رنگ و روغن

گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال...

 بخش مدافعان سلامت

۱۵ اثر

تکنیک های مدادرنگی و سیاه قلم و رنگ و روغن

گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال...

در نمایشگاه سیدالشهدا مقاومت (سردار دلها) آثار جمع آوری شده ۳۵ اثر هست که در سنین ۱۲ تا ۶۰ سال شرکت کردند و از تمام نقاط کشور جمع آوری شده که شامل (بندر عباس، اصفهان، خراسان رضوری، یزد، البرز، تهران و...) در تکنیک های سیاه قلم، مدادرنگی، رنگ روغن، پاستل گچی، منبت، خط معلی، سنگ نمک و...) گرد آوری شده است.

ارسال نظرات