بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به دکتر بهرام عین اللهی به مناسبت انتخاب وی به عنوان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم از آمادگی این سازمان برای همراهی همه جانبه به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های وزارتخانه مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۹۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به دکتر بهرام عین الهی به جهت موفقیت وی در کسب رای اعتماد نمایندگان محترم ملت ، نقش و وظایف وزارتخانه بهداشت را در روزهایی که کرونا نفس های شهروندان به شمارش انداخته حیاتی دانسته و از همین روی تمام توانایی و امکانات خود را برای پیشبرد اهداف سلامت محور و خصوصا اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی به کار خواهد گرفت.

بنا به دستورات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص حضور همه جانبه تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علی الخصوص بسیج به منظور ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا و احیای سلامتی ملت عظیم الشان ایران، اجرای بیش از پیش گام های پیش روی طرح شهید سلیمانی به اذعان تمام کارشناسان امر به خصوص جنابعالی که در صحن علنی مجلس هم به این موضوع اشاره کردید، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فلذا سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن خشنودی از انتخاب جنابعالی که از بزرگان عرصه سلامت و عضو و رئیس شورای اندیشه ورز این سازمان نیز بوده اید، این موفقیت را تبریک گفته و توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستار است.

باشد که با تکیه بر تجربیات ارزشمند جنابعالی در سایه تلاش‌‌های همه جانبه سایر مسئولین کشور، شاهد ارتقاء سلامت و توسعه بیش از پیش در عرصه‌‌های مختلف سلامت، و ریشه کنی و مهار بیماری کرونا باشیم.

ارسال نظرات