برکات طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم ادامه دارد؛
پرویز کدخدایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت گفت: با هدف پیشگیری از ابتلای جامعه عشایری به ویروس منحوس کرونا یک گروه جهادی از استان اصفهان به ویزیت رایگان بیماران در بخش "بنت"شهرستان نیکشهر پرداخت.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

پرویز کدخدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان بیان کرد: با هدف پیشگیری از ابتلای جامعه عشایری به ویروس منحوس کرونا و ارائه بهتر خدمات بهداشتی، گروه جهادی امام علی(ع) اعزامی از اصفهان با همراهی حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت اقدام به ویزیت و درمان بیماران کرد.

وی افزود: در این طرح پزشکان با مراجعه خانه به خانه و شناسایی بیماران اقدام به درمان رایگان و مداوای اهالی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت ادامه داد: این اقدامدر راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب جهت کمک به کادر درمان برای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و ارائه خدمت بی منت به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر این مطلب که برکات طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم همچنان تداوم دارد، گفت: در اجرای هر چه بهتر این طرح که برگرفته از نام سردار دلها "حاج قاسم سلیمانی" است باید خانه به خانه در پی شناسایی بیماران باشیم و با رعایت اصول بهداشتی و شیوه نامه‌های مربوط به کرونا علاوه بر شناسایی بیماران و کمک به مردم، آن‌ها را امیدوار کنیم.

کدخدایی در ادامه اظهار کرد: همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر و دهه اول محرم  نیز گروهای جهادی بسیج عشایری این منطقه، جهت کمک به محرومین، بیماران و افرادی که دچار بیماری کرونا شده اند اقدام به ارائه خدمات بهداشی و درمانی ذر راستای کاهش آلام مردم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات