امینی گفت: پنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی توسط سپاه با ظرفیت تزریق ۲ هزار دُز واکسن در محل کانون بسیج اراک با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۵۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

راه اندازی پنجمین مرکز واکسیناسیون کرونا با ظرفیت تزریق ۲ هزار دُز واکسنبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار محمد تقی امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در راستای مدیریت، کنترل و کاهش آسیب‌های بیماری منحوس کرونا طرح شهید سلیمانی است که در مراحل قبلی شاهد موفقیت کامل این طرح برای زمین‌گیر کردن بیماری کرونا بودیم.

امینی اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش بیماری در پیک پنجم مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با چهار محور مهم مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون در دستور کار قرارگرفته که بسیجیان با همکاری پایگاه‌های سلامت نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی یکی از محورهای مهم فعالیت کمک به واکسیناسیون عمومی مردم است که در این راستا پنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی توسط سپاه در محل کانون بسیج اراک با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی راه‌اندازی شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله افزود: این مرکز ظرفیت تزریق ۲ هزار دُز واکسن برای زنان و مردان را دارد و نوبت‌دهی بر اساس سامانه وزارت بهداشت تعیین‌شده است.

امینی خاطرنشان کرد: زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک در نوبت صبح از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ است در محل کانون بسیج با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون جامعه هدف و طبق اعلام سال تولد برای تزریق واکسن کرونا اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات