کد خبر: ۹۳۶۳۸۱۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردارعباس مطهری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج دردیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان برتقویت وتوسعه اردوها خصوصا در تولید محتوا تاکید کرد.

مطهری در این دیدار، ایجاد شناسه خدمات اردویی برای پایگاه های مقاومت بسیج را یکی از برنامه های سازمان جهت ساماندهی مدرن اردوهای بسیج و از دیگر برنامه های سازمان اردویی دانست.

وی افزود: تهیه وتدوین نقشه راه برای تقویت وتوسعه شبکه خادمین شهدا، ایجاد گویاسازی یادمان ها و زیارتگاه ها، تقویت شبکه راویان وایجاد فضاسازی مناسب درامر راهیان نور، شناسایی واستفاده ازظرفیت های مردمی درخصوص گردشگری ارزش محور و فضاسازی مناسب اردوگاه ها و مسیرهای راهیان نور را از اهم برنامه های این سازمان دانست.


سردارمطهری،  ضمن پاسخ به سوالات، بیان داشت:موضوع اردو تربیت، موضوع راهیان نور زیارت و موضوع گردشگری سیاحت است و مخاطب اصلی ما آحاد مردم و بسیجیان هستند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور وگردشگری بسیج شناسایی و استفاده ازظرفیت های مردمی در امر راه اندازی گردشگری اسلامی و ورود به عرصه ها و محیط های گردشگری کشور و اثرگزاری دراین موضوع را از مهمترین برنامه های این سازمان در زمینه گردشگری برشمرد.

مطهری،  ایجاد شناسه خدمات اردویی برای پایگاه های مقاومت بسیج را یکی از برنامه های سازمان جهت ساماندهی مدرن اردوهای بسیج و یکی ازبرنامه های سازمان اردویی دانست که با برگزاری جشنواره معرفی پایگاه های برتر در زمینه فعالیت های اردویی پایگاه های مقاومت در این زمینه فعالیت چشمگیری داشتند مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج،  در ادامه،  ضمن پاسخ به نظرات و پیشنهادات مطرح شده، بر لزوم استفاده از ظرفیت شبکه خادمین شهدا درماموریت های مختلف بسیج وهمچنین ایجاد اشتغال خادمین تاکید کرد.


سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار گفت: اردو و موضوعات پیرامون آن به مثابه خون موجود در بدن بسیج است و برای زنده نگهداشتن انگیزه در میان بسیجیان و آحاد مردم خصوصا نوجوانان و جوانان لازم وضروری است.

ارسال نظرات