خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خبرنگار انقلابی با بسط فرهنگ ایثار گام دوم انقلاب را محقق می کند.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۹۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

خبرنگار انقلابی با بسط فرهنگ ایثار گام دوم انقلاب را محقق می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت روز خبرنگار ، پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام است: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل طالبان بوده که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

هفته خبرنگار بهترین فرصت جهت پاسداشت زحمات خبرنگاران خدوم و انقلابی است که تمامی مسائل ایران اسلامی را در بحران‌ها و شیرینی‌ها به تصویر کشیده اند.

فرمایش امام خامنه ای «خبرنگاری و خبرگزاری یک حرفه با ارزش است»، نشان از این جایگاه مقدس و والا دارد. خبرنگاران انقلابی از رسالتی که بر عهده دارند ذره‌ای عقب ننشسته و در عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی در جهت تشویق و ترغیب مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های نظام اسلامی تلاش وافر کرده اند.

سلاح خبرنگار انقلابی، قلم و دوربینی است که در کنار تعهد و تخصص، با عدل، انصاف، صداقت، شجاعت، ایثار، گذشت که دارد، در جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی می‌کوشد.

خبرنگاران انقلابی ما با پرهیز از جانب داری و سیاست زدگی، بی طرفی کامل و فارغ از همه سلایق سیاسی نقش آفرینی می‌کنند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دین خود را به انقلاب و مردم ادا می‌کنند.

در عصر تبادل اطلاعات که از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان قوه عاقله اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است.

در دنیای کنونی با وجود فن آوری‌های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگاران متعهد میسر است.

داشتن صداقت و درستی در قلم مهم‌ترین ویژگی خبرنگار انقلابی است که توانسته‌اند با امانت‌داری، داشتن شجاعت، انصاف و پرهیز از غرض‌ورزی، خبرنگار مؤثر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب اسلامی باشند.

در پایان از همه خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و استعداد خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌ گیرند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و بر تمامی خبرنگاران شهید و خبرنگاران شهید سلامت که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند سلام و درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها