سردار اباذر سالاری گفت :کلید واژه ی " تولید " در چند ساله ی اخیر به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر اهمیت تولید برای پیشرفت همه جانبه اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازبندرعباس  اظهارداشت:توجه به این نکته که رهبر معظم انقلاب در دو سال متوالی بر بحث اقتصاد مقاومتی و در سال سوم به بحث حمایت از تولیدات داخلی به عنوان یک عنصر کلیدی تاکید کرده اند حاکی از اهمیت این موضوع در بهبود وضعیت حال حاضر کشور است.


سردار اباذر سالاری بیان کرد :ثبات اقتصادی و رشد پایدار اقتصادی از دستاوردهای مهمی است که دولت و تمام ارکان اقتصاد و صنعت کشور باید در راه دستیابی و حفظ آن کوشش و برنامه ریزی و مدیریت شده ای داشته باشند.


وی افزود :همه باید برای تحقق شعار سال احساس مسوولیت کنند و از ظرفیت های موجود برای این موضوع استفاده نمایند.


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان خاطرنشان نمود :مسوولان باید نقش مهم ایران در اقتصاد جهانی را درک کنند و اقتصاد داخلی‌مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید در مسیر توسعه قرار دهند.


وی یاد آورشد :به برکت خون شهدا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، استقلال و اقتدار سیاسی ایران اسلامی و ملت ایران محقق شد اما برای رسیدن به استقلال و اقتدار اقتصادی همچنان باید مجاهدت ها و تلاش های همگانی ادامه یابد.


سردار سالاری ادامه داد :امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی نام‌گذاری شد، تحقق یابد و بسیج و سپاه نیز در جهت تحقق شعار سال تمام تلاش خود را همانند گذشته به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.

فرمانده سپاه استان هرمزگان در پایان یادآور شد: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید توان و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد و این موضوع از اولویت‌های اصلی سپاه و بسیج است.

 

ارسال نظرات