پویش ملی عیدانه، جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) در پنجمین سال برگزاری خود صبح امروز با آیین رونمایی از پوستر و آغاز رسمی از پویش ملی عیدانه، شروع به فعالیت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۲۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

آغاز رسمی رونمایی پوستر که در این پویش قرار است با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی از عید قربان تا عید غدیر با هدف برگزاری ۱۰ هزار جشن خانگی در محلات حاشیه نشین سراسر کشور و همچنین پخش بسته های شادانه انجام گیرد.

در این مراسم محمد حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی, صادق مفرد مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی, رضا غلامزاده جانشین عملیات جهادی بسیج دانشجویی و محمدرسول حسینی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی نیز حضور داشت.

محمد حسین کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم رونمایی از پنجمین پویش عیدانه که امروز در معاونت جهادی بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: یکی از انتظاراتی که حضرت آقا از جریان‌های دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی دارد این است که ما بتوانیم یک حرکت عمومی مثبت ایجاد کنیم و به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: یکی هم اینکه نظام مسائل کشور را رو به رو خودمان قرار بدهیم و برای نظام مسائل کشور چاره اندیشی کنیم, یکی از گلوگاه‌های که ما در فضای فعلی باید به آن بپردازیم; خانواده و هویت خانواده است که در فضای امروز ما با چالش‌های جدی مواجه شده است.

کفعمی بیان کرد: مزیت گروه‌های جهادی این است که تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کنند, اقداماتی که در این یکی دو سال در حوزه کرونا جمعیت امام حسن انجام داده است خصوصاً در فضای غدیر تبدیل تهدید به فرصت بود.

 

محمد رسول حسینی، دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین سال پویش عیدانه، با اشاره به برگزاری پنجمین پویش ملی عیدانه گفت: این پویش از عید قربان تا عید غدیر با هدف برگزاری ۱۰ هزار جشن خانگی در محلات حاشیه نشین سراسر کشور با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این پویش با شعارهمه شادیم در بهترین روز خدا برگزار خواهد شد که در کنار آن اطعام و کاروان‌های شادی نیز در محلات شهر تهران را خواهیم داشت.

 

حسینی ادامه داد: کاروان‌های شادی با هدف یک روز شاد و با نشاط در خانه‌ها تهیه شده و همه اعضای خانواده می‌توانند در این پویش کنش اجتماعی داشته باشند مانند آماده سازی کیک در منازل و یا آماده کردن پرچم به مناسبت عید غدیر با شعار من عاشق حیدرم داشته باشند.

 

وی یادآور شد: امروز نیز آیین رونمایی از پویش ملی عیدانه را داشتیم که از بسته‌های شادی نیز رونمایی شد.

 

صادق مفرد معاون جهادی بسیج دانشجویی در مراسم ملی رونمایی از پویش عیدانه گفت: جمعیت امام حسن(ع) در مسائل مختلف ورود کرده و درگیر مسائل و مشکلات حاشیه شهرها شده است و در مناسبت ها نیز کارهای ویژه ای را انجام می دهد که در واقع اقدامات این جمعیت دانشجویی خلع کارهایی که باید در حاشیه شهر انجام شود پر می شود.

 

 

وی افزود: مشکل ما در حاشیه شهر هویت است که این مشکل باید از دل خود خانواده ها حل شود هدف این جمعیت رسیدن به ایده مرکزی است که مجموعه اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دادیم.

 

 

مفرد اضافه کرد: مجموعه اقدامات جهادی دانشگاه ها نیز در ایام عید غدیر انجام می شود که خیلی بیشتر از توزیع 10 هزار بسته میان خانواده هاست؛ اما فعالیت جمعیت دانشجویی امام حسن سمبل فعالیت های جهادی در این ایام است.

 

 

در پایان این مراسم از پوستر پنجمین پویش ملی عیدانه جمعیت دانشجویی امام حسن رونمایی شد.

ارسال نظرات