ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:
ما خواهراان بسیجی عشایر استان چهار محال و بختیاری به پشتوانه حرکت آن شیر زنان و غیور مردان که خونشان در حمله به مسجد گوهر شاد به ناحق بر زمین ریخته شد شعار پشتیبانی از عفاف و حجاب و برائت از ظلم و ظالم سر می دهیم
کد خبر: ۹۳۵۷۵۵۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

انحراف فرهنگی کمتر از آسیب های اقتصادی نیست .

حجاب حقیقتی است که به تنهائی حریف تمام شجاعت فرهنگ غربی است حجاب وقار است ،متانت است ،ارزشگذاری زن است ،سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست . این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام به خاطر مساله حجاب تشکر کرد .این جزء نعمتهای الهی است .

مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) اسلام ناب محمدی (ص ) با هدف ارتقاء جایگاه زن مسلمان و ایجاد شرایط مساعد برای او حجاب را واجب کرد تا وی بتواند با آرامش ودر کمال امنیت در اجتماع نقش آفرینی کرده ودر عین حال خدشه ای به وظایف مادری و همسری وی وارد نشود .

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی شود بلکه نوعی تفکر است که انسان نیاز دارد موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده بلکه مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده و خود ،رعایت عقاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی ،اجتماعی ،خانوادگی و شغلی نقش مهم و تاثیر گذاری در این عرصه دارند .

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) از همان دوران شکل گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد .

زن مسلمان ایرانی اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامدار خون های پاک و جانهای مقدسی است که در طول تاریخ در دفاع از حریم زن و تکریم او اهداء شده است ،کرامتی که با احیای آن ،زنان مسیر خود را در سلوک معنوی و نقش آفرینی هوشمندانه و عفیفانه در رویدادهای عظیم فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی انقلاب و جبهه مقابله با هجمه های فرهنگی غرب یافته اند .

برای دشمنان اسلام به تجربه ثابت شده است که اگر در جامعه اسلامی حیا،عفت ،پاکدامنی و غیرت از میان برود ایمان اسلامی از آنجا رخت بر می بندد و عزت و کرامت آن جامعه باطل می شود و آن ملت به جمعی حقیر و ذلت پذیر مبدل خواهد شد که به راحتی می توانند سلطه و نفوذ قدرت خود را بر آن تحمیل نمایند ،از این رو به دلیل گسترش و نفوذ قدر خود در کشورهای مذهبی حجاب و پوشش به صورت یک موضوع ضد ارزش و مخالف با آزادی زن معرفی کرد تا بتواند از این طریق در جامعه اسلامی نفوذ کرده ،پایه های نظام اسلامی را متزلزل و فرو پاشد . لیکن ایستادگی و مقاومت و دینداری مردم ایران باعث شکسته نقشه های شوم استکبار جهانی شد و حرکت مردم شریف ایران تا به امروز باعث سر افرازی ایران و ایرانیان و عدم سر نهادن به ظلم و ظالم شد .

ما خواهراان بسیجی عشایر استان چهار محال و بختیاری به پشتوانه حرکت آن شیر زنان و غیور مردان که خونشان در حمله به مسجد گوهر شاد به ناحق بر زمین ریخته شد شعار پشتیبانی از عفاف و حجاب و برائت از ظلم و ظالم سر می دهیم و ان شاء الله که در عمل به این شعار موفق و منصور باشیم و از خداوند متعال برای تمامی در گذشتگان در این مسیر علو درجات و برای خدمتگزاران توفیق هرچه بیشتر مسالت می نمائیم .

ارسال نظرات