رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: البرز یکی از استان هایی است که تا به امروز در حوزه ستایشگری خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۵۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

ارجونی: استان البرز در حوزه ستایشگری خوش درخشیده استبه گزارش سازمان بسیج مداحان، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در دیدار با مسئول هیأت رزمندگان استان البرز با بیان اینکه وجود گرایش ها، لهجه ها و آداب و رسوم مختلف در البرز، این استان را از سایر استان ها متمایز کرده است، گفت: البرز یکی از استان هایی است که تا به امروز در حوزه ستایشگری خوش درخشیده است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه هیأت رزمندگان یکی از مجموعه هایی است که سالیان سال با قوت و قدرت خوبی در این حوزه تلاش های فراوانی را داشته است، افزود: سازمان بسیج مداحان و هیأت رزمندگان زیر یک خیمه قرار دارند و به فعالیت می پردازند. البته ساختار هیأت رزمندگان بیشتر حالت مردم نهاد دارد اما بسیج مداحان ساختار سازمانی دارد.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور مطرح کرد: این دو مجموعه با همکاری و بهره برداری از ظرفیت های یکدیگر می توانند برنامه هایی را که نیاز امروز جامعه هدف است به صورت مشترک برنامه ریزی و اجرا کنند. امید است با عنایت الهی و اهل بیت (ع) و با برنامه ریزی های لازم اقدامات مؤثری در این زمینه صورت گیرد.
ارجونی البرز را یکی از استان های ویژه در عرصه ستایشگری دانست و اظهار داشت: علیرغم اینکه مدت زیادی از آغاز مدیریت جدید سازمان بسیج مداحان استان البرز نگذشته اما خوش درخشیده و تلاش های فراوانی داشته است. اهداف این مجموعه و هیأت رزمندگان به یکدیگر نزدیک است بنابراین می توانند از ظرفیت های مشترک به منظور بهره وری بیشتر استفاده کنند.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تأکید کرد: همه ما و مجموعه های ارزشی و انقلابی وظیفه داریم دست در دست هم دهیم و در عرصه های مختلف به نظام و انقلاب و نیز رفع مشکلات مردم کمک کنیم و تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اقداماتی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و مردم انجام دهیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات