رئیس سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور جامعه مداحان و ستایشگران را از اقشار تأثیرگذار و پرتلاش دانست و گفت: جامعه ستایشگری، رسانه ای سنتی است که از قرن های گذشته وجود داشته است.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۵۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش سازمان بسیج مداحان، یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در دیدار با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، جامعه مداحان و ستایشگران را یکی از اقشار تأثیرگذار و پرتلاش دانست و گفت: جامعه ستایشگری، رسانه ای سنتی است که از قرن های گذشته وجود داشته و روز به روز هم بر گستردگی و تأثیرگذاری آن افزوده می شود.
وی با اشاره به نگاه ائمه معصومین (ع) و مقام معظم رهبری به این قشر پرتلاش مطرح کرد: کمتر قشری وجود دارد که مقام معظم رهبری هر ساله با وجود تمام شرایط خوب و بد با آن ها دیدار مستقیم داشته باشند. ایشان دغدغه هایی در این زمینه دارند و گاها در این دیدارها مباحثی را مطرح می کنند که در دیدارهای دیگر مطرح نمی کنند و رهنمودهایی را نیز برای مداحان دارند.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور بیان کرد: در دیدار مقام معظم رهبری با مداحان در سال 98، ایشان 11 موضوع را تقسیم بندی کردند. یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این بود که مداحان باید مدیریت شادی و غم جامعه را انجام دهند. مداحان در تمامی حوزه ها و بزنگاه ها از جمله مقابله با کرونا، کمک های مؤمنانه و آزادی زندانیان همواره پیشتاز بوده اند.
ارجونی خواستار توجه بیشتر به مجموعه بسیج مداحان شد و اظهار کرد: در زمینه آزادسازی زندانیان در کشور، پس از بسیج حقوقدانان، سازمان بسیج مداحان بالاترین آمار را داشته است که این از برکت هیأت و جلسات امام حسین (ع) است. هدف بسیج مداحان، تربیت مداح تراز انقلاب است اما قطعا کانون ها باید در حوزه های جذب، آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام نیز فعال باشند.
وی با اشاره به اقدامات خوبی که توسط سازمان بسیج مداحان در استان البرز صورت گرفته است، راه اندازی کانون بانوان در مرکز این استان را اقدامی پسندیده و مطلوب برشمرد و بیان کرد: البرز پیشتاز در برپایی حسینیه مجازی نیز بود و پس از این استان، سایر استان ها نیز نسبت به اجرای این طرح اقدام کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات