ریاست سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور صبح امروز در سفر دو روزه خود به استان البرز، با مدیر کل اوقاف این استان دیدار کرد .
کد خبر: ۹۳۵۵۹۵۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

 

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برخی مجموعه های متولی امورات فرهنگی و هیأتی و ستایشگری مانند اداره کل اوقاف و بقاع متبرکه از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
وی از اعلام آمادگی سازمان بسیج مداحان برای همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: تمام ظرفیت های این سازمان در خدمت اداره کل اوقاف و مجموعه های مربوطه است. امید آن می رود با راهنمایی ها و هدایت های مدیر این اداره کل، بتوانیم بیش از پیش از این ظرفیت ها در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و تعظیم شعائر دینی بهره مند شویم.
ارجونی از فعالیت شورای هیئات و تشکل های دینی مذهبی در کشور خبر داد و مطرح کرد: مجموعه های مختلفی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت رزمندگان، اتحادیه انجمن های دانش آموزی و ... فعالیت دارند. در صورتی که اداره کل اوقاف دارای مجموعه ای تحت عنوان عترت است، نماینده ای از این اداره کل در شورای مذکور حضور داشته باشد.
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی با بیان اینکه این شورا، متشکل از مجموعه های مذهبی است و توانایی تصمیم گیری در سطح کلان را دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه دارالقرآن اوقاف و امور خیریه مجموعه ای بسیار قوی است که فعالیت های تأثیرگذاری را انجام می دهد. امید است خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم رضایت خداوند را در این مسیر جلب کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات