با توجه به آغاز فصل تابستان و فعالیت گروه جهادی دانشجویی در این فصل، بدین ترتیب با کلید خوردن سه پروژه عمرانی و با حضور مسئولین معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان‌ها آغاز این اردوها اعلام شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۸۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

محمد حسین کفعمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جریان مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی کشور در فصل تابستان گفت:  با توجه به آغاز فصل تابستان و فعالیت گروه جهادی دانشجویی در این فصل، بدین ترتیب با کلید خوردن سه پروژه عمرانی و با حضور مسئولین معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان‌ها آغاز این اردوها اعلام شد.

 

وی افزود:این سه پروژه در قالب اردوی جهادی خادمین جهادی برگزار می‌شود. این اردوی جهادی سه روزه به نوعی آغاز و افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور محسوب می‌شود.

 

کفعمی یادآور شد: مدیران جهادی در این برنامه در قالب یک اردوی جهادی در کنار همدیگر قرار می گیرند و ضمن اینکه در مناطق محروم استان فعالیت های عمرانی، فرهنگی و جهادی دارند با همدیگر منسجم می شوند و تجربیات برگزاری اردوها منتقل خواهد شد و مدیران جهادی این تجربیات را به گروه های جهادی استا های خود منتقل خواهند کرد.

 

کفعمی تاکید کرد: پیش‌بینی ما برای برگزاری اردوهای جهادی تابستان، ۱۵۰۰ اردو از سوی گروه های جهادی دانشگاه های کشور است که در کلیه استانها در مناطق محروم برگزار می شود.

ارسال نظرات