وقتی که با روحیه جهادی ناممکن ها ممکن می شود:

پای کار آمدن تفکر بسیجی در مانع زدایی ها/ طرح ریزی ساخت پودر های جاذب توسط بسیجیان پتروشیمی شازند

امروزه دیده می شود تفکر بسیجی یک پویایی و نشاط برای بخش های گوناگون بوجود آورده است که دل های مرده و افسرده را جانی دوباره داده و برای ادامه حیات قوت و تحرک مضاعف می بخشد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۸۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در خصوص تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، سازمان بسیج مستضعفین و بسیج کارگری و کارخانجات به دنبال تحقق همه جانبه این شعار با تکیه بر ظرفیت غنی و توانمند بسیجیان برآمدند.

از این سو بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله با ورود  و برنامه ریزی گسترده در سطح واحد های تولیدی استان و بهره بردن از توانایی ها و ابتکارات بسیجیان در عرصه های مختلف توانسته است اقدامات خوبی در جهت فعال سازی واحدهای راکد یا ارتقاء واحدهای فعال داشته باشد.

طرح ریزی ساخت و تولید پودر های جاذب برای استفاده در بخش های کشاورزی به ویژه جلوگیری از هدر رفت آب  و حفظ سرمایه زندگی و همچنین استفاده در تولید پوشک شاهکار تفکر جهادی بسیجیان پتروشمی شازند است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

در طول عمر 43 ساله از انقلاب اسلامی بسیج توانسته است با تمرکز بر نیروی مردمی و به کارگیری آن در صحنه های مختلف موفقیت های چشمگیری بر کشور در بخش های مختلف فراهم آورد که نیاز به تثبیت و گسترش این  ظرفیت عظیم مردمی محسوس و روشن است.

مسئولیت پذیری و نداشتن نگاه منفعت گونه از موئلفه های موفقیت بسیجیان در عرصه های مختلف بوده است که این مهم در بخش های مختلف به وضوع دیده می شود که اخلاص برگرفته از معنویت راهگشای خیل کثیری از گره ها و مشکلات خواهد بود.

امروزه دیده می شود تفکر بسیجی یک پویایی و نشاط برای بخش های گوناگون بوجود آورده است که دل های مرده و افسرده را جانی دوباره داده و برای ادامه حیات قوت و تحرک  مضاعف می بخشد.

امید می رود این تفکر عظیم و بنیادین بسیج سرلوحه و الگو برای همه بخش ها و دستگاه های  اجرایی و مدیریتی کشور باشد و زمینه ایجاد تحول و ارتقاء را فراهم نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات