سردار کریمی گفت:فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تقویت معنویت، بصیرت دینی و انقلابی و روحیه جهادی است و وظیفه خطیر هدایت سپاه در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی را ایفا می کند.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۷۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، ولایی، انقلابی و جهادی است که این ماهیت موجب شده سپاه در ماموریت ها صددرصد موفق عمل کند و مهمترین دلیل قدرت آفرینی در سپاه روحیه دینی و ولایتمداری است.

وی افزود:مدیریت در سپاه پاسداران بر اساس ایمان، تقوای الهی، فرمان ولایت و عمل انقلابی است و لذا پاسداران مظهر واقعی سربازان اسلام، ولایت و انقلاب هستند.

سردار کریمی گفت:فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تقویت معنویت، بصیرت دینی و انقلابی و روحیه جهادی است و وظیفه خطیر هدایت سپاه در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی را ایفا می کند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به معنویت و ولایت است و حرکت شتابنده سپاه در انجام ماموریت ها برگرفته از این دو رکن اصلی است و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در راستای حفظ و رشد معنویت و ولایتمداری در سپاه صد درصد موفق عمل کرده و نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ویژه روحانیون معظم که با روحیه جهادی خدمت می کنند در حفظ و صیانت از نهاد سپاه برجسته و ماندگار است.

وی عنوان کرد:حضرت امام(ره) با تعیین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نهاد سپاه را از آسیب های جریانی و فرقه ای محافظت کرد.

سردار کریمی با بیان اینکه تقویت بنیه معنوی و سیاسی پاسداران انقلاب اسلامی لازمه حرکت رو به جلو سپاه است افزود: نمایندگی ولی فقیه در سپاه توانسته این مهم را موفقیت انجام دهد.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد:وجود نعمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه به مثابه استمرار دهنده جریان امامت و ولایت در سپاه پاسداران است و خوشبختانه توانسته در رسالت مهم خود که دفاع و صیانت از هویت مکتبی سپاه که برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است به خوبی نقش آفرینی کند و همچنین در اعتلاء و تقویت معرفت دینی و بصیرت پاسداران و بسیجیان نیز موفق بوده است.

وی گفت:برادر عزیز و انقلابی آقای رجبی که از آزادگان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس محسوب می شوند زحمات و خدمات شایسه ای در عرصه های مختلف پاسداری و دفاع از ارزش های اسلامی انجام دادند که بسیار جای تقدیر دارد.

سردار کریمی یادآور شد:ایشان با روحیه جهادی و انقلابی همواره در ماموریت ها و انجام وظایف موفق عمل کردند و روحیه اخلاص، ولایت مداری و تلاش شبانه روزی را همواره در همه عرصه ها حفظ کردند.

فرمانده سپاه روح الله اظهارکرد:برادر نظم آبادی که از پاسداران شایسته و جهادی با سوابقی درخشان و انقلابی ما هستند امیدواریم با روحیات دینی،جهادی و انقلابی که از ایشان سراغ داریم ماموریت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه را با قوت دنبال و همواره در کارها همچون گذشته موفقیت ها را به دنبال داشته باشند.

گفتنی است در این آیین از خدمات سرهنگ پاسدار حسین رجبی تقدیر و سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات