سرداراباذرسالاری گفت :ملت بزرگ ایران بار دیگر در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود، خوش درخشید و با حضور در پای صندوق‏های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ جمهوری اسلامی افزود.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۷۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود، خوش درخشید گفت: مردم با حضور حماسی و باشکوه خود در پای صندوق‏های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ پُر افتخار جمهوری اسلامی افزودند.

وی تصریح کرد: حضور افتخارآمیز و مشارکت هوشمندانه ملت سربلند و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات شکوهمند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ا ،ملت عظیم ‏الشأن ایران رادربرابر تمام هجمه ها بیمه نمود.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان افزود : با وجود حجم گسترده تبلیغات منفی برای منصرف کردن مردم از حضور درپای صندوق‌های رای و همچنین در شرایط قرمز کرونایی، مشارکت بیش از۵۸ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری یک دستاورد بزرگ برای نظام بود.

وی ادامه داد:اینکه مردم در شرایط کرونایی و با وجود مشکلات اقتصادی که منشا آن تحریم‌های ظالمانه دشمن است، در صف‌های پرنشاط و با امید به آینده در انتخابات شرکت می‌کردند و پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکردند، شایسته قدردانی است.

فرمانده سپاه استان هرمزگان تاکید نمود: مردم تنها پشتیبان این مملکت هستند و با بصیرت، شناخت و آگاهی نسبت به شرایط خاص این روزها، این حماسه بزرگ را خلق کردند.

سردارسالاری خاطرنشان کرد :امنیت، اقتدار و عزت کنونی کشور در ابعاد مختلف داخلی و بین المللی را مرهون تلاش همه دست اندرکاران و خدمت گزاران نظام اسلامی برشمرد و گفت: قطار توسعه، عمران و آبادانی کشور در طول این سال‌ها و به‌ویژه در دوران تحریم اخیر نه تنها متوقف نشد، بلکه کشور بدون اتکا به  خارج ودرآمدهای نفتی همچنان به مسیر رو به امید خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات