با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ؛

نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح برگزار شد

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح ویژه پایوران رسمی و وظیفه این ناحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، حرکت حضرت معصومه (س) را برای پیوستن به امام رضاع را نه یک حرکت احساسی بلکه حرکتی بصیرتی برای پیوستن به امام و نشان از ولایت مداری ایشان و تلاش برای زمینه سازی و بیداری مردم برای پیوستن به امام دانستند.

در ادامه مسئول محترم نمایندگی شرایط انتخابات پیش رو را بسیارحساس دانستند زیرا منافقین، معاندین و همه جبهه کفر و نفاق در این انتخابات جمع شده اند تا مشارکت مردمی و جمهوریت نظام را تضعیف کنند. از طرفی برخی از فتنه گران داخلی نیز دست به تحریم انتخابات زده اند.

نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح برگزار شد

در این نشست صمیمی که با حضور پایوران و سربازان صورت گرفت مسئول محترم نمایندگی با توجه به صف بندی دشمنان خارجی و داخلی برای پایین آوردن مشارکت مردم و اخلال در انتخاب اصلح حاضرین در این جلسه را به روشنگری و تواصی بحق و القاء تحلیل صحیح از فضای پیش رو سفارش فرمودند.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهید مفتح جنگ امروز دشمنان را با نظام مقدس جمهوری اسلامی را جنگ ترکیبی و جنگ احزاب دانستند که مهمترین بخش این رویا رویی را جنگ روانی و تبلیغاتی برای ضعف تحلیل در مردم و نا امیدی در جامعه دانستند و وظیفه نیروهای انقلابی را با توجه به گام دوم انقلاب شکستن این محاصره تبلیغاتی و روانی دانستند که با روشنگری امکان پذیر است.

نشست هدایت سیاسی در ناحیه شهید مفتح برگزار شد

 

ارسال نظرات