بیانیه جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی ۱۴۰۰

جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی ۱۴۰۰ با صدور بیانیه ای ضمن تبریک پیروزی قاطع سید ابراهیم رئیسی از حماسه سازی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی ۱۴۰۰ با صدور بیانیه ای ضمن تبریک پیروزی قاطع سید ابراهیم رئیسی از حماسه سازی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن بیانیه جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی 1400 به این شرح است:

بسمه تعالی

«انتخابات یک جهاد عمومی ونعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری همراه شود مایه آبروی نظام اسلامی وتقویت کشور ومصونیت بخش در برابر توطئه ها وزمینه ساز ایران قوی خواهد بود».

(امام خامنه ای)

 

چهل و دو سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران می گذرد وملت ایران در طی این سالها با بذل عشق و وفاداری به آرمانهای انقلاب ،امام و رهبری همواره حماسه آفریدند.

حماسه های جاوید وماندگاری که جهانیان را مبهوت ودشمنان را مقهور و مایه اعتبار وعزت وسر افرازی ایران اسلامی شدند

بی تردید انتخابات در ایران تبلور ومصداق بارز و واقعی حماسه ملی ،تجلی وظهور عینی مردم سالاری دینی است ودر تمام سالهای پس از انقلاب اسلامی ،مردم ولایتمدار ایران به رغم کاستی ها و نارسایی های موجوددر آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند

در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰نیز  مردم بصیر ایران حماسه ای دیگر رقم زدند وبرگ زرینی بر صفحات انقلاب افزودند

مردم زمان شناس ایران با حضوری آگاهانه وسرشار از شعور ،شور ونشاط انقلابی حماسه ای دیگر را در قاب افتخارات خود به تصویر کشیدند.

مردم وفادار و دشمن شناس ایران با انتخاب قاطع سید محرومان آیت الله رییسی بار دیگر بدخواهان ایران اسلامی را که ماهها بر طبل محو جمهوریت میکوبیدند ،مغلوب بصیرت ،آگاهی وزمان شناسی خود کرده وبا این انتخاب زمینه تحقق آرمان های نظام اسلامی در گام دوم انقلاب را تمهید نمودند،آفرین بر این مردم که با خلق این حماسه موجب شادی دل امام عصر (عج)،رهبر معظم انقلاب و روح شهدای والامقام شدند.

جنبش مردمی حمایت از آیت الله رییسی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ از ملت بصیر و زمان شناس ایران اسلامی که در اوج هیاهو و هجمه بی وقفه ی رسانه ای دشمنان وبد خواهان این مرز وبوم با انتخاب قاطع آیت الله رییسی حماسه ای جاوید خلق کردند قدردانی نموده و سجده شکر بجا می آورد وا ین پیروزی را به امت اسلامی ،رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم شهدا تبریک وتهنیت میگوید و از همگان در حفظ و حراست این دستاورد سترگ یاری می جوید.

سید مهدی شیر مردی

دبیرکل جنبش مردمی حمایت از آیت الله رییسی ۱۴۰۰ و مشاور عالی اقتصاد و انرژی ستاد آیت الله رییسی

ارسال نظرات
آخرین اخبار