رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان در گفتگو با بسیج :
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت :انتخابات بهترین راه برای تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

 حجت الاسلام محمد برزگر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان اظهار داشت :انتخابات  بهترین راه برای تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم دانست و گفت: تقویت اقتدار و امنیت ملی در بٌعد داخلی و خارجی نیز در گرو مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشت: مطابق با اصل ششم قانون اساسی در جمهوری اسلامی امور باید با اتکا به آرا عمومی اداره شود.

حجت الاسلام برزگر پور افزود: برگزاری یک انتخابات با شکوه با مشارکت حداکثری شهروندان نقش بسیار مهمی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

 مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان ،در ادامه حضور پرشور مردم سرافراز، غیور و همیشه در صحنه ایران در انتخابات پیش رو را با توجه به شرایط فعلی کشور حائز اهمیت فراوانی دانست و گفت: این حضور حماسی موجب تقویت و اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان ملت خواهد شد.

حجت الاسلام برزگر پور تصریح کرد: قطعا مردم عزیز نباید این فرصت قانونی را برای تعیین سرنوشت خود از دست بدهند و با انتخاب آگاهانه فرد اصلح موجب تحقق عدالت برای احقاق حق خود و برون از مشکلات و تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور باشند.

وی رای دادن را یک حق شهروندی دانست و بیان داشت: اگر از این حق بهره نبریم در پیشگاه خداوند و شهدا مسئول هستیم.

 برزگر پورخاطر نشان کرد: شهدا با فداکاری و تقدیم جان خود شهد شیرین امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و در نقطه مقابل ما نیز باید با هم نوایی با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای عظیم شأن با حضور پرشور در انتخابات و ایفا نقش خود و انتخابات فرد اصلح به فضل الهی زمینه را برای شکوفایی اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی فراهم خواهیم کرد.

ارسال نظرات