کد خبر: ۹۳۵۰۰۸۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

روز گذشته و در مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هفت نامزد شرکت‌کننده در این ماراتن به تبیین برنامه‌های مدنظر خود پرداخته و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در معرض قضاوت مردم قراردادند. بی‌شک بعد از برگزاری سه مناظره و آشنا شدن مردم با نظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400  حالا قریب به‌اتفاق رأی‌دهندگان به درک درستی از برنامه‌های نامزدها رسیده و بر اساس آنچه در نظرسنجی‌های رسمی دیده می‌شود موجی امیدبخش در فضای عمومی جامعه برای تغییر شرایط موجود و ایجاد حماسه‌ای دیگر در 28 خردادماه به راه افتاده است. این موج بانشاط و پیش‌رونده که از کرانه‌های خلیج‌فارس تا سواحل خزر و از قله‌های سر به فلک کشیده زاگرس تا دشت‌های شرق کشور را درنوردیده است عزم آن دارد تا با هم‌داستانی ایرانی‌های سرفراز از ترک و لر و کرد گرفته تا عرب و بلوچ و فارس یک‌بار دیگر اتفاقی بزرگ را رقم‌زده و از طریق انتخاب نامزدی که با برنامه‌ای کامل و جامع و کارنامه‌ای روشن به رانت‌خواری و فساد و اشرافی گری پایان دهند.

مردم ایران در روز انتخابات بی‌شک نامزدی را بر خواهند گزید که با دستاوردهای درخشان خود در پرونده‌های بی‌شمار مبارزه با دانه‌درشت‌ها و مفسدان اقتصادی توانسته است نوری روشن به تاریکخانه فساد سیستمی و اقتصادی و اداری تابانده و فساد ستیزی و ویژه خواری و زد و بندهای پشت پرده را افشا کند.

تجربه چند دهه مبارزه با مفسدان در قامت دادستان و برخورد با مافیای پنهان در سیستم قضایی کشور در قامت قاضی‌القضاتی که هیچ‌گاه جز برمدار عدل و انصاف و مردم‌داری و حق‌گویی  قدم برنداشته است نشان‌دهنده کارنامه درخشان سید محرومان است که حالا هر جا که پا می‌گذارد چون نگینی بر انگشتری هواداران پیرامونش می‌درخشد.   

قاطعیت سید ابراهیم رئیسی در دوره‌های مختلف تصدی‌گری بر پست‌های مهم و برخورد بی‌اغماض با مفسدان آن‌هم در شرایطی که همواره هدف هجمه‌های بی‌شمار بوده است نشان می‌دهد مردم در انتخاب خود برای روز 28 خردادماه اشتباه نکرده و درصددند با انتخاب رئیسی سرنوشت خود را از نو بنویسند.

بازگرداندن جایگاه درخور ایران در مراودات بین‌المللی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان آن‌هم در شرایط حساس کنونی تنها از کسی برمی‌آید که ارتباطات بین‌المللی را با امتیاز دادن به خارجی‌ها اشتباه نمی‌گیرد و اهل دریوزگی سیاسی نیست. از دشمنان و تهدیدها واهمه ندارد و منافع ملی را فدای لبخندهای دیپلماتیک نمی‌کند.

بی‌شک روز جمعه 28 خردادماه این موج مردمی در حمایت از سید محرومان نقطه پایانی خواهد بود بر شرایط موجود و سطری دیگر از سرنوشتی جدید و روشن را برای ایران رقم خواهد زد.

سید مهدی شیرمردی

مشاور عالی اقتصاد و انرژی و دبیرکل جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی

ارسال نظرات