نماینده مردم زنجان و طارم در گفت گو با خبرگزاری بسیج:

مشارکت حداکثری، اولویت اصلی مردم در انتخابات است/برخی ناکارآمدی ها سبب ناامیدی مردم شده است

زنجان -نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری، اولویت اصلی مردم در انتخابات است، گفت:باعنایت خداوند متعال شاهد حضور قابل قبولی از مردم در انتخابات 1400 خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۲۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

دکتر مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت : خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، صلابت ایران و همراهی مردم از نظام را به دنیا ثابت کرده و دشمنان را از طراحی توطئه جدید برای وارد کردن آسیب به کشور ناامید خواهد کرد.

 

مشارکت حداکثری، اولویت اصلی مردم در انتخابات است/برخی ناکارآمدی ها سبب ناامیدی مردم شده است 

وی با اشاره به اینکه حضور کمرنگ مردم در انتخابات خواسته دشمنان است و میتوان عوامل متعددی را برای این مهم برشمرد ، افزود : امروزه بخشی از مردم دغدغه و نگرانی بیماری کرونا دارند و بخش دیگر ناکارآمدی دولت مستقر است که متاسفانه مردم ذهنیت خوبی نسبت به آن ندارند.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی ناکارآمدی ها توسط دولت ومسئولین موجب ناراحتی و ناامیدی مردم شده است، تصریح کرد :  مردم ذهنیت خوبی از دولت فعلی ندارند و با اعتراض خود می خواهند انتقام دولت قبل را از دولت آینده بگیرند.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه توده هایی از مردم دغدغه، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند، بیان کرد : ارزیابی بنده از حضور مردم در انتخابات متوسط به بالاست و امیدوارم حضور مردم بیش از 50 درصد باشد.

 

وی با اشاره به  روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات سال جاری، عنوان کرد : با مشاهده وارزیابی برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری ونیز کارنامه درخشان برخی از نامزدها،باعنایت خداوند متعال شاهد حضور قابل قبولی از مردم در انتخابات 1400 خواهیم بود.

 

طاهری با بیان اینکه در استان زنجان برنامه های خوبی در راستای انتخابات پیش‌رو صورت گرفته است، افزود : اقشار مختلف مردم اعم از اساتید، پزشکان، فرهنگیان، بسیج و......  در ستادهای انتخاباتی مرکزی و فردی جلسات  متعددی برای مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات برگزار می کنند و همچنین حضور میدانی کمیته های تبلیغ در روستاها توسط طلاب و دانشجویان بصورت پررنگ شروع شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار