دکتر حسن‌پور:

انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می‌شود

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، گفت: انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۳۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیرین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج ادارات، کارخانجات و اصناف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کمک‌های مومنانه یک حرکت بزرگ برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان بسیج فعالان اقتصادی رونق بخشی به کارگاه‌های کوچک خانگی است، افزود: بسیجیان با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد مردم‌سالار باشد، وارد عرصه اقتصاد کشور شدند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه نفع ورود بسیجیان به عرصه اقتصاد به مردم بر می‌گردد، تصریح کرد: تاکنون دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در ۱۵ استان راه اندازی شده و امروز این دفتر در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

به گفته حسن‌پور، راه اندازی یک شورای تخصصی اقتصاد می‌تواند موانع پیش روی تولید را بردارد و از تولید به نحو احسن پشتیبانی کند و نیز با وجود نخبگان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان در کشور، ایران به کشوری صادرات محور تبدیل می‌شود.

وی شعار سازمان بسیج اصناف را در اقتصاد هدایت، حمایت و نظارت اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه با توجه به مزیت مرزی بودن یک استان توانمند در عرصه کارهای تولیدی است که می‌تواند موجب جهش تولید و اشتغالزایی در این استان شود.

حسن‌پور به پیش در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هر بنگاه اقتصادی در کشور به یک ستاد انتخاباتی است که می‌تواند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را بالا ببرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه یک مدیریت و دولت انقلابی قوی در آینده می‌تواند تمام موانع بر سر راه اقتصاد کشور را برطرف سازد، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات پُرشور بتوان امنیت کشور را که یکی از مؤلفه‌های امنیت اقتصادی است، بیش از پیش افزایش یابد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از۲۵ نفر ازخیرین محترم باحضورحضرت آیت الله علما نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه وسردارریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه وآله) وجمعی از مسولین استان، روسای اتحادیه های صنفی وروسای اتاقهای بازرگانی واصناف کرمانشاه ،تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار