خبرهای داغ:
مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛
«وحید رسولی» از تمدید زمان ثبت نام عضویت در انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۹۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،«رسولی» مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های ادبی «فانوس» و «یوسف» در حوزه ایثار و شهادت، موجب ایجاد شور و نشاط در بین نویسندگان و علاقمندان به متون ادبی حماسی شده است.

وی افزود: در همین راستا، موضوع تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم با محوریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط، به‌طور جدی مطرح و دنبال و طی فراخوانی، ثبت نام از علاقمندان آغاز شد.

مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به انجام فرایند ثبت نام متقاضیان، افزود: قرار است از بین شرکت‌کنندگان، حدود ۴۰ نفر با توجه به توانایی و سوابق و دیگر معیارها، برای عضویت نهایی در انجمن گزینش شوند.

وی افزود: پس از تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم، برگزاری کارگاه‌های نویسندگی آغاز و ضمن اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان، گواهی مربوطه اعطا می‌شود، کتاب‌های نویسندگان در حوزه ایثار و شهادت، با حمایت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، در ردیف انتشار قرار می‌گیرد.

رسولی یادآور شد: فرصت ثبت نام عضویت در انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم، تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد تمدید شده و افرادی که تمایل دارند، می‌توانند از طریق شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در بستر‌های فضای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات