مراسم اربعین سردار سرلشگر شهید سید محمد حجازی روز سه شنبه در حوزه هنری تهران با حضور همرزمان و خانواده معظم شهدای جبهه مقاومت و سفرا کشورهای یمن، سوریه و فلسطین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۹۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

سردار محمد طهرانی مقدم دبیرکل کنگره مجاهدین در غربت با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سید محمد حجازی گفت:بزرگداشت یاد و خاطره شهدا قطعا از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است و در همین راستا برآنیم تا یاد و خاطره مرحوم سردار سرلشگر سید محمد حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه و یکی از فرماندهان جبهه مقاومت را که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند: «عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیروئی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ئی از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله است» را گرامی بداریم.

 

سردار طهرانی مقدم افزود: بدین منظور مراسم بزرگداشت اربعین این شهید مخلص بی ریا و پارسای بی ادعا،  روز سه شنبه 4 خرداد ساعت 17:30در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود و همزمانی مراسم اربعین این مجاهد راه اسلام و از فرماندهان مقاومت در روزهایی که مقاومت پیروزی بر صهیونیست را جشن می گیرد به فال نیک می گیریم.

 

سردار طهرانی مقدم با اشاره به سخنرانی دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار داشت: مراسم با حضور مسئولان کشوری و لشگری، همرزمان شهید، خانواده شهدای جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس و سفرای کشورهای یمن، سوریه و فلسطین برگزار می شود.

 

سردار طهرانی مقدم درباره مجاهدت های سردار سرلشگر حجازی خاطر نشان کرد:  افتخار این را دارم که 40 سال رفیق و همراه همکار این شهید بزرگوار بودم، ابتدا در سال 60 در سپاه منطقه 2 اصفهان، من و سردار حجازی به عنوان معاون حجت الاسلام نمازی در برخورد با عناصر ضد انقلاب فعال بودیم این همکاری در نیروی مقاومت بسیج و در جبهه های مقاومت ادامه پیدا کرد.

 

وی تاکید کرد: تلاش های سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی، شهید طهرانی مقدم و شهید حجازی مقاومت را مجهز به موشک های قوی و نقطه زن کرد، طوری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر اسرائیل کوچکترین غلطی بکند، حیفا و تلاویو با خاک یکسان می شود. رشادت ها و مجاهدات های این شهدای بزرگوار، مقاومت را به اینجا رساند که ما امروز شادی پیروزی مقاومت در غزه و کرانه باختری بر خود می بالیم و این پیروزی ها را مدیون شهدایی مانند سید محمد حجازی هستیم

ارسال نظرات