خبرهای داغ:
یکی از بزرگان طوایف استان سیستان وبلوچستان :

امور کشور با اتکا به آرای عمومی اداره می شود / حضور حداکثری مردم لازمه انتخاباتی پرشور

حاج عبدالنبی کرد، یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: حضور در انتخابات مشابه حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل است بر این اساس ما باید حضور پررنگ و خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۱۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، حاج عبدالنبی کرد در گفت و گو با خبرنگار شبکه استانی هامون درحاشیه همایش استانی گرامیداشت روز بسیج عشایری با درود به روح پر فتوح امام راحل و آرزوی طول عمر پر برکت و باعزت برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، بیان کرد: حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم  مظلوم فلسطین شدیدا محکوم است.

 

وی افزود: عشایر و طوایف استان برای جانبازی در مسیر قدس شریف تحت منویات مقام عظمای ولایت اعلام آمادگی کرده و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

بزرگ طایفه کرد تمین با اشاره به اینکه عشایر با جمعیت ۲/۷ درصد از کل جمعیت کشور ۵ درصد از جمعیت شهدا را دارد، اعلام کرد: این هم نشان از روحیه شهادت طلبی و حضور در صحنه عشایردارد، که همیشه و در تمام صحنه ها آماده و پا در رکاب هستند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به اصل ۶ قانون اساسی که به  صراحت اعلام می‌کند  امور کشور با اتکا به آرای عمومی اداره می شود و اصل هفتم قانون اساسی که  اعلام می‌دارد * و امرهم شورا بینهم لذا حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و عقلی است و مشارکت و انتخاب فرد اصلح و بصیر و ولایی و انقلابی و خدمتگزار یک وظیفه است.

 

کرد تصریح کرد: حضور در انتخابات مشابه حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل است بر این اساس ما باید حضور پررنگ و خوبی داشته باشیم و از همه مردم و عشایر دعوت کرده که برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو آماده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات