جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:تحقق شعار سال بدون حضور پررنگ جوانان به درستی تحقق نمی یابد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۳۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: انتخاب شعار سال به یک معنا ابلاغ سیاست‌های کلی نظام از طرف مقام معظم رهبری و همچنین جلب توجه مردم و مسئولان به امر مهمی که در سرنوشت ملت و دولت تاثیر گذار است.

استفاده از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال ضروری است

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به اطلاعات کاملی که از طرف مردم، نمایندگان، مجامع رسمی، اشراف بر مسائل کشور، آگاهی کامل از شرایط داخلی و بین المللی و... شعار سال را تبیین و انتخاب میکنند، تصریح کرد: تعیین چنین شعاری برای سال ۱۴۰۰ نشان از اهمیت ویژه ایشان به اقتصاد و علی الخصوص به رشد و جهش تولید داخلی می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این شعار بسیار مهم و اساسی است و چنانچه به طور صحیح و دقیق اجرا و محقق شود، قطعاً تحول بزرگی در اقتصاد ایران و رفع مشکلات اقتصادی به‌وجود می‌آورد، خاطرنشان کرد:دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه نیز می‌بایست به‌طور ویژه از تولید و تولیدکننده و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی کرده و تمام موانع و مشکلات سد راه تولید را مرتفع و حذف نمایند که در این صورت کارآفرینان و تولیدکنندگان روانتر و بی دغدغه و با سرعت بالایی چرخ‌های تولید اقتصاد ایران را به حرکت در خواهند آورد.

طهماسبی تاکید کرد:همچنین می‌بایست برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی بیش از گذشته به خرید کالای ایرانی و ارزش نهادن به آن با کار فرهنگی و عزم راسخ همگانی پاسخ مثبت داد که بدون شک با همکاری مردم و مسئولان و فرهنگ‌سازی این مهم برکات زیادی برای کشور و مردم به همراه دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به نقش جوانان در تحقق شعار سال، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان باید خودشان را جهت پذیرش مسئولیت‌های بزرگ آماده کنند، در گام اول امام راحل (ره) حرکتی را آغاز و هدایت کردند، ولی حرکت و موتور محرکه و پیشران کشور بر دوش جوانان بود و خوشبختانه جوانان امروز نیز با پرداخت هزینه‌های استقلال، عزت و شرافت ملت ایران سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا آیندگان از این دستاورد بهره‌برداری کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب در یک کلام یعنی شناختن مزیت‌ها، ظرفیت‌ها و به کار بستن آن‌ها توسط جوانان و همچنین شناخت مفسدان و روزنه‌هایی که دشمنان از آن‌ها وارد و به ملت ایران ضربه می‌زنند، گفت: در همین راستا کلیه دستگاه‌های مربوطه موظف به همکاری و کمک به جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی هستند و باید مسیر را برای آن‌ها تسهیل و هموار کنند چراکه استفاده از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال ضروری است.
ارسال نظرات