سردار سلیمانی:

بسیج با تمام ظرفیت برای تحقق شعار سال وارد عمل می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال بسیج با آماده سازی تمام ظرفیت ها در سراسر جغرافیای ایران اسلامی به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر انقلاب مبنی در زمینه شعار سال است.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبرد امسال را تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها تبیین کردند، گفت: اکنون با توجه به ظرفیت های کشور، هجدهمین اقتصاد موفق دنیا هستیم که بر اساس یافته های موسسات معتبر بین المللی، با بهره گیری از ظرفیت های موجود، اقتصادمان توانایی صعود به 6 پله بالاتر را دارد.

بسیج با تمام ظرفیت برای تحقق شعار سال وارد عمل می شود

وی راه صعود اقتصاد کشور به پله‌های بالاتر را حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار دانست و ادامه داد: تبیین مقام معظم رهبری مبنی بر تعریف و پیاده سازی نرم افزار‌هایی برای اقتصاد خانوار روستایی و شهری ناظر بر همین مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تولید را دلیل وفور کالا در کشور، صادرات کالا، ارز آوری، افزایش ارزش پول ملی و در نتیجه افزایش قدرت خرید مردم دانست و مطرح کرد: وظیفه بسیج به میدان آمدن با تمام ظرفیت‌ها برای تحقق راهبرد تبیین شده توسط مقام معظم رهبری است. امسال بسیج با آماده سازی تمام ظرفیت ها در سراسر جغرافیای ایران اسلامی به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر انقلاب است.

سردار سلیمانی با اشاره به اقدامات جدید بسیج در مقابله با پیک چهارم کرونا، خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان سازمان بسیج مستضعفین در کنار تمامی دستگاه‌های مسئول، وزارت بهداشت، کادر درمان و سایر مجموعه‌ها با تمرکز بر پیشگیری و قطع زنجیره ویروس به مبارزه با کرونا می‌پردازیم.  پیشگیری راه مبارزه با کرونا بوده و پیشگیری از اجتماعات دارای اولویت و ضرورت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای مدیریت این موج نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت، اذعان کرد: با مدیریت و بازگشت به روند طبیعی با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده جهت تولید واکسن بومی، امید است در آینده بسیار نزدیک این ویروس منحوس را در کشور تحت کنترل کامل قرار دهیم.

انتهای پیام/ص

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها