رزمنده و راوی دفاع مقدس:

کاندیدایی را انتخاب کنید که به آرمان های شهدا وفادار باشد

رزمنده و راوی دفاع مقدس تأکید کرد: کاندیدایی را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنید که به آرمان های شهیدان گرانقدر ایران وفادار باشد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۲۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ مجید ایزدیار، رزمنده و راوی دفاع مقدس در جمع کارکنان ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: در انتخابات ریاست جمهوری به کسانی رای دهید که به آرمان های شهیدان گرانقدر ایران وفادار بوده و همچون آنان در حفظ و حراست از پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی آماده هرگونه فداکاری باشند.

کاندیدایی را انتخاب کنید که به آرمان های شهدا وفادار باشد

وی مطرح کرد: عموم مردم ایران به ویژه بسیجیان سرافراز، همانند دوران دفاع مقدس تلاش جانانه خواهند کرد که به فرامین مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی جامه عمل بپوشانند.

سرهنگ ایزدیار با اشاره به شرایط کرونایی کشور و سلب توفیق از همگان جهت شرکت در اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی اظهار کرد: اگرچه امسال این توفیق عظما از ما سلب شده اما همیشه یاد و آرمان شهدا در قلوب همه ما زنده است و ما با این گنجینه ارزشمند انسان ساز و متعالی مانوس هستیم.

وی با تشریح شرایط و حال و هوای عید نوروز در جبهه های حق علیه باطل اذعان کرد: جنگ علیرغم مشقت ها و سختی ها، خاطرات شیرینی نیز با خود داشت که از جمله جالب ترین آن ها می توان به چیدن سفره های هفت سین با ابزار و عدوات جنگی مانند سرنیزه، سیم خاردار و... اشاره کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس مطرح کرد: حال و هوا و فضای حاکم بر جبهه ها همانند بهار طروات انگیز و شادی بخش بوده و امروز نیز یاد آوری آن خاطرات برای ما مسرت بخش و دارای حلاوت و شیرینی خاصی است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها