رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور به منظور بررسی مشکلات زلزله زدگان شهرستان سی سخت وارد این شهرستان شد و از نزدیک با مردم این منطقه به دیدار و گفت و گو پرداخت.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۹۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ، دکترغلامرضا حسن پور پس از بازدید ازمناطق زلزله زده در جلسه ویژه ای که در محل سپاه این شهرستان برگزار شد گفت: متاسفانه مردم غیور سی سخت با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند. لذا باید مشکلات این عزیزان هرچه سریعتر بررسی و برطرف شود.
وی افزود: در باران شدید منطقه ، مردم چادر نشین دچار آب گرفتگی و سرما هستند و نیاز به رسیدگی فوری برای اسکان دارند.
وی در ادامه اظهارداشت: کاروان جهادی بسیج اصناف با حضور مسولان اتاق اصناف و بسیج اصناف استانهای فارس ، اصفهان وکهگیلویه و بویراحمد ، معتمدین ، خیرین اصناف و بازار این سه استان در شهر سی سخت برگزار شد.
به گفته وی اعضای کاروان جهادی بسیج اصناف پس از بازدید میدانی و بررسی مشکلات مردم در جلسه جمع بندی رسیدگی به مشکلات شرکت کردند.
دکتر حسن پور افزود: در این جلسه مقرر شد اصناف و بازاریان همچون حماسه های قبلی ، پا در میدان خدمت گذاشته و در عرصه کمک به تعمیرمنازل مسکونی و واحدهای صنفی و همچنین تامین بخشی از مصالح و ملزومات ساختمانی وارد میدان شوند.
به گفته وی در این جلسه مصوب شد گروه های جهادی تخصصی بسیج اصناف جهت خدمت رسانی در اسرع وقت به این منطقه اعزام شوند.
دکتر حسن پور تاکید کرد: بر اساس مصوبات جلسه امروز مقررشد کمیته اصناف با مدیریت بسیج اصناف استان، فرمانده ناحیه مقاومت ورییس اتاق اصناف شهرستان تشکیل تا مشکلات مردم دسته بندی وبرای رفع آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور سپس از همه اصناف درخواست کرد به فوریت به وضعیت مردم سی سخت رسیدگی کرده وهمچون گذشته مرهمی بردرد مردمان این سرزمین کهن باشند.
دکتر حسن پور در پایان با اشاره به برنامه بازسازی این مناطق اظهارداشت: ضروری است خانه‌هایی که قرار است بازسازی شوند با رعایت کامل اصول مهندسی اجرا شوند تا در آینده شاهد صحنه‌های نگران کننده از تخریب نباشیم.
شایان ذکر است دراین سفرمحموله ای شامل برخی از نیازهای مردم تحویل سپاه شهرستان گردید.

ارسال نظرات