کد خبر: ۹۳۱۹۸۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

 

در دنیای امروز که ویروس منحوس کرونا همگان را درگیر خود کرده، یک نکته باعث دلگرمی شده و آن هم همدلی و مهربانی تک تک مردم جهان نسبت به یکدیگر است تا بتوانند دوشادوش هم بر این بیماری غلبه کنند؛ اما در این میان هستند انسان نماهایی که به دلیل دور شدن از اخلاق و وجدان خود، انسانیتشان را کاملا از دست داده اند و حتی به بیماری که در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس منحوس است، نیز رحم نمی کنند.

در کمال تاسف شاهد بودیم یک بازیکن دست چندمی فوتبال که همواره سعی کرده با انجام حرکات عحیب و غریب جلب توجه کند، این بار هم با انتشار یک استوری، آرزو کرده تا علی رضوانی خبرنگار ورزشی صداوسیما که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روی تخت بیمارستان بستری است، جان خود را از دست بدهد!

واقعا انسانیت تا کجا می تواند نزول کند که برای بدست آوردن توجه مردم و جذب چندین فالوور، اینچنین برای یک هموطن خود آرزوی مرگ کنیم؟! آیا این همان معنای آیه شریفه قرآن [ اولئک کالانعام بل هم اضل و اولئک هم الغافلون ] نیست؟! براستی کدام موجود بجز انسان می تواند بدین مرتبه از سقوط اخلاقی برسد؟!

مگر علی رضوانی بجز ایستادگی مقابل قراردادهای عجیب و غریب برخی ورزشکاران و هدر رفتن بیت المال، افشاگری دزدی های برخی مدیران ورزشی، گزارش های متعدد از مشکلات در ورزش کشورمان و ... چه کاری کرده بود که مستحق چنین رفتار ناجوانمردانه و به دور از اخلاق از سوی چنین فردیست؟!

ضمن آرزوی سلامتی برای علی رضوانی خبرنگار خوب ورزشی، اخلاق مدار، ارزشی و مردمی، از خداوند متعال می خواهیم تا مرض دل های بیمار را شفا دهد تا با بازگشت انسانیت به انسان نماها، دنیا جای زیباتری برای زندگی باشد.

ارسال نظرات