در دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

رزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولس

در دهه مبارک فجر و در ادامه ی رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش این بار فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس بانی انجام کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران؛ در دهه مبارک فجر و در ادامه ی رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش این بار فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس بانی انجام کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا شد.

در این مراسم که با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دکتر میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و دکتر اسکندری رییس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در محل فدراسیون در ورزشگاه انقلاب برگزار شد، بسته های کمک های معیشتی که در قالب رزمایش کمک های مومنانه توسط ورزشکاران و اعضای فدراسیون تهیه شده بود به خاواده های نیازمند و اقشار اسیب دیده علی الخصوص خانواده های جامعه ورزش اهدا شد.

 رزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولس

رزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولسرزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولسرزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولسرزمایش کمک های مومنانه فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولس

 

ارسال نظرات