برای ادامه راه انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی به انسان هایی نیاز داریم که با فرهنگ شهدا، ایثار و شهادت کارها را به پیش ببرند.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباس مطهری فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در ارتباط تصویری در مراسم افتتاح راهیان نور مجازی دانش آموزی استان آذربایجان شرقی گفت: یادمان های هشت سال دفاع مقدس حکم حرم را دارند که خیر و برکت زیادی در این یادمان ها وجود دارد آنجا محل رفت و آمد ملائکه الهی است و به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی ملائکه بال خود را به زمین شلمچه متبرک می کنند.

وی در ادامه افزود: ما برای ادامه راه انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی به انسان هایی نیاز داریم که با فرهنگ شهدا، ایثار و شهادت کارها را به پیش ببرند  و از ، سبک زندگی و اندیشه شهدا استفاده کنند تا این مسیر را طی کنیم.

سردار مطهری اعلام کرد: امسال به دلیل کرونا که امکان اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس وجود نداشت راهیان نور مجازی در دستور کار قرار گرفت که راویان، رسانه، هنرمندان، آموزش و پرورش،  معلمان و دست اندر کاران راهیان نور تلاش کردند تا راهیان نور مجازی شکل گرفت.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج بیان داشت:  راهیان نور کار تربیتی است و معلم نقش بسیار مهم و اساسی در این کار دارد و به این جهت آموزش و پرورش متصدی راهیان نور دانش آموزی است و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش خصوص فعالیت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به حمد الله این تجربه خوبی شد برای سال های آینده که اعزام کاروان های راهیان نور از سر گرفته می شود، در کنار آن راهیان نور مجازی را هم داشته باشیم و در مقاطع مختلف تحصیلی متناسب سن هر مقطع از دانش آموزان  برنامه های ویژه ای برگزار  کنیم.

ارسال نظرات