مهندس امامی بیان کرد

اجرای طرح عمران روستا در شهرستان های استان مازندران / اهدا یک دستگاه تبلت به دانش آموز نیارمند

مهندس امامی با اشاره به طرح عمران روستا از اجرای این طرح در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران، جلسه ستاد اجرایی طرح عمران روستا در روستای غلامی شهرستان بهشهر استان مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران و مدیر کانون بهشهر، فرمانده حوزه روستایی، دهیار و فرمانده پایگاه روستا در محل حوزه مقاومت کیاسر برگزار شد. مهندس امامی در خصوص این نشست بیان داشت: «در این نشست مقرر شد گروههای جهادی و اهالی نسبت به احداث استخر ذخیره آب و لوله کشی انتقال آب به مزارع و باغات روستا توس، روستا اقدامات لازم بعمل آوردند.»
وی همچنین از بازدید میدانی از روستای گلستان محله دوهزار شهرستان تنکابن جهت طراحی و احداث منبع آب برای روستا خبر داد. امامی در ادامه سخنان خود از مشارکت حوزه مقاومت بهنمیر و کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان بابلسر برای معلول تحت پوشش بهزیستی که مشکل آب داشت اشاره کرد و افزود: « در اجرای این طرح شبکه آبی بطول 40 متر اجرا و مشکل ایشان برطرف گردید.»
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرگزاری بسیج از اجرای طرح رزمایش پویش اهدا خون توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان تنکابن و چالوس خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بهشهر به تعداد 25 بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر کدام 350 هزار تومان اشاره نمود. مهندس امامی در پایان از اهدا یک دستگاه تبلت به یکی از دانش آموزان محروم شهرستان نکا خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار