آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها

برگزاری جلسه کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان در سازمان بسیج حقوق دانان

نهضت کمک مومنانه مرحله سوم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان با همکاری بسیج جامعه زنان و دیگر اعضای کمیته آزاد سازی جرائم غیر عمد در سازمان بسیج حقوق دانان صورت پذیرفت
کد خبر: ۹۳۱۵۰۲۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ پنجمین جلسه کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد( مرحله سوم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان ) که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور وشورای راهبردی سازمان و مسئولین سازمان بسیج حقوق دانان استانها و نمایندگان اقشار عضو کمیته آزاد سازی ( بسیج جامعه زنان ، بسیج ورزشکاران ، بسیج اصناف، بسیج مداحان، بسیج طلاب ، بسیج پیشکسوتان) و سازمان بسیج حقوق دانان تهران بزرگ و بسیج قوه قضائیه برگزار شد .

در این جلسه خواهر بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان نسبت به ایجاد پویش ملی  « مادر می آید » با هدف آزاد سازی زندانیان نسوان بااستفاده از ظرفیت های مردمی و ... در سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و به اهمیت این موضوع برای کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه پرداخت و آمادگی مجموعه خود را برای نقش آفرینی در این عرصه اعلام کرد. 

همچنین در این جلسه مسئولین سازمان بسیج حقوق دانان استانها به ارائه گزارش تعداد زندانیان نسوان در استان و روند پیشرفت این طرح و موانع و مشکلات موجود پرداختند.

لازم به یادآوری است که مرحله سوم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان در تاریخ 99/11/15 در سالروز ولادت بانوی دو عالم صدیقه کبری با حضور سردار ریاست محترم سازمان بسیج و جمعی از نخبگان قضایی و حقوقی کشور در سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان در سازمان بسیج حقوق دانان

برگزاری جلسه کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با اولویت نسوان در سازمان بسیج حقوق دانان

ارسال نظرات
آخرین اخبار