معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فرهنگ‌سازی و تبیین موضوع اهمیت فرزند آوری مهم‌ترین رویکرد جشنواره من برادر و خواهر می‌خواهم است که اگر این مسئله به‌خوبی تحقق پیدا کند قطعاً در سایر بخش‌ها نمود عملیاتی دارد و دستگاه‌های دیگر را به حرکت می‌اندازد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  حاج علی بیگی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین رونمایی از پوستر پویش منطقه‌ای تولید محتوا در فضای مجازی (استان‌های مرکزی قم لرستان همدان اصفهان) گفت: فرهنگ‌سازی و تبیین موضوع اهمیت فرزند آوری مهم‌ترین رویکرد جشنواره من برادر و خواهر می‌خواهم است که اگر این مسئله به‌خوبی تحقق پیدا کند قطعاً در سایر بخش‌ها نمود عملیاتی دارد و دستگاه‌های دیگر را به حرکت می‌اندازد.

حاج علی بیگی اظهار کرد: امروز سیاست بسیاری از کشورها در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی جدی برای افزایش فرزند آوری است و امروز نیاز است ایران اسلامی در همه حوزه‌ها مسئله رشد جمعیت را جدی بگیرد.

وی ادامه داد: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار غیر کارشناسی در همه ابعاد بود و امروز به‌خوبی ثابت‌شده که این شعار غیرعلمی و غیر کارشناسی است که متأسفانه در مقطعی توسط دولتمردان بازگو شد که یک اشتباه استراتژیک بود و امروز باید جدی گرفته شود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: امروز در خصوص رشد جمعیت در وضعیت قرمز به سر می‌بریم و لذا در آستانه یک تهدید بزرگ جمعیتی هستیم که نیاز به تدبیر جدی دارد.

حاج علی بیگی بیان کرد: پرداخت به بعد فرهنگی رشد جمعیت یکی از بخش‌های کار است و امروز اگر می‌خواهیم کار مؤثری انجام دهیم باید در همه ابعاد و توسط همه دستگاه‌ها کار جدی انجام شود.

وی افزود: فعالیت فرهنگی و هنری برای تقویت رشد جمعیتی در کشور برای اصحاب فرهنگ و هنر باید به‌عنوان یک رسالت دیده شود تا کاری جدی و با نتایج اثربخش به همراه داشته باشیم.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جشنواره فرهنگی مربوط به رشد جمعیت به‌عنوان یک پویش استانی من خواهر و برادر می‌خواهم در دو بخش تولید محتوا و انتشار گسترده در فضای مجازی انجام می‌شود و برای انجام این کار باید از کلیه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کلیه آثار ارسالی می‌بایست طبق الگو هشتک گذاری #من_خواهر_و_برادر_می_خواهم باشد و مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن‌ماه سال جاری است و اختتامیه جشنواره نیز اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات