مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک، گفت: در ایام الله دهه فجر سپاه ناحیه اراک بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه مهم توسط ۲۰۰ پایگاه بسیج در سطح شهر اراک برگزار می کند که مهمترین آنها اجرای برنامه های فرهنگی در پیاده راه شهر اراک است که نیاز است کلیه دستگاه ها نیز مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۵۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط امروز یک ضرورت مهم محسوب می شود و این مسئله برای جوانان و نوجوانان باید بیشتر در دستور کار باشد.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی باید با استفاده از ابتکارات و خلاقیت ها مورد توجه باشد چراکه دشمنان با حجم عظیمی از شبهات و توطئه ها به دنبال نا امید کردن جوانان هستند و لذا باید نسبت به دستاوردها و امید آفرینی وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.     

مهجوری اضافه کرد: متاسفانه در حوزه تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف کم کاری کرده ایم و باید از ظرفیت های بسیار خوبی که وجود دارد در این راستا استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر سپاه ناحیه اراک بیش  از ۴۵۰ عنوان برنامه مهم توسط ۲۰۰ پایگاه بسیج در سطح شهر اراک برگزار می کند که مهمترین آنها اجرای برنامه های فرهنگی در پیاده راه شهر اراک است که نیاز است کلیه دستگاه ها نیز مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات