فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از ۱ هزار و ۹۷۵ نفر از بسیجیان در سطح اراک آموزش تخصصی دیدند که در کمیته های طرح شهید سلیمانی مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۸۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین رزمایش چند جانبه مسجد محور بسیجیان مسجد امام علی(ع) اراک گفت: خوشبختانه امروز به برکت طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی شاهد موفقیت های بزرگ و کنترل نسبی بیماری کرونا هستیم و این از دستاوردهای این طرح بزرگ است که به همت بسیجیان انجام می شود.

وی افزود: امروز بیش از ۲ ماه از اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی و شهر اراک می گذرد که خوشبختانه از ابتدای شروع طرح شاهد همکاری و مشارکت بی نظیر مردم هستیم که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: آن چیزی که امروز باید بیش از گذشته مورد توجه باشد همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها با بسیجیان است که اگر به تحقق برسد قطعا دستاوردهای این طرح بزرگ بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی علاوه بر تشکیل کمیته های رصد، حمایتی، نظارتی و مراقبتی مشاوره های پزشکی و درمانی به مردم ارائه می شود و سایر اقدامات حمایتی به شکل محله محور و مسجد محور انجام می شوند.

مهجوری با بیان اینکه بیش از ۱ هزار و ۹۷۵ نفر از بسیجیان در سطح اراک آموزش تخصصی دیدند که در کمیته های طرح شهید سلیمانی مشغول به فعالیت هستند،افزود: طرح شهید سلیمانی محدود به مقطع زمانی خاص نیست بلکه این طرح جامع برای شرایط کرونایی است و تا ریشه کن شدن کرونا با قوت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مهمترین مسئله ای که در طرح شهید سلیمانی قابل توجه است برکات این طرح برای سلامت فردی و جمعی است چراکه آموزش هایی که در طرح به مردم ارائه می شود قابلیت استفاده برای بعد از کرونا هم دارد و می تواند در  حفظ سلامت و تقویت آموزش سلامت مردم و جامعه بسیار موثر واقع شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توزیع شده و با برنامه ریزی ها سعی داریم ماهیانه این اقدام خداپسندانه را انجام دهیم که از کلیه مردم، خیرین و دستگاه های مختلف دعوت می کنیم در این کار مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات