خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس از اجرای پویش سراسری «توکاد» به منظور تأمین وسایل کمک آموزشی دانش‌آموزان مناطق محروم این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۸۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج از فارس، عباس توانا، مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس در جمع خبرنگاران گفت: پویش سراسری تأمین وسایل کمک آموزشی دانش‌آموزان با نام «توكاد» با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم در سراسر نقاط فارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینكه این طرح را با شعار شادی برای همه دانش‌آموزان شروع خواهیم کرد، افزود: هر شخصی می‌تواند با مراجعه به سامانه‌ای که به‌زودی معرفی و رونمایی خواهد شد به دانش‌آموزانی که در تهیه وسایل کمک آموزشی مشکل دارند، کمک کند.

توانا با ذكر این نكته كه همه افراد می‌توانند با اهدای مبلغ حداقل ۱۰ هزار تومان به این پویش بپیوندند، گفت: جمع‌آوری تبلت و گوشی‌های کارکرده و بلااستفاده و اهدای آن به دانش‌آموزان نیازمند نیز از دیگر اهداف و برنامه‌های این پویش است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس بیان كرد: سامانه توکاد به‌زودی با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان رونمایی و افتتاح خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: در این سامانه دانش‌آموزان نیازمند و محروم از تحصیل به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی شده‌اند که امیدواریم با این طرح بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی به دانش‌آموزان استان کمک کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها